شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۱۰
کد خبر: ۱۳۶۵۶۶
|
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
اعضای باشگاه کتابخوانی ۱۰۰تایی‌ها، می‌توانند این هفته کتاب «مهربانی را مُد کنیم» را با تخفیف ۴۰ درصدی خریداری کنند.
کتاب «مهربانی را مُد کنیم» با تخفیف ویژه برای اعضای باشگاه کتابخوانی ۱۰۰تایی‌ها
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، با توجه به استقبال چشمگیر نوجوانان از باشگاه کتابخوانی ۱۰۰تایی‌ها، امکان تهیه کتاب با تخفیف ویژه برای اعضای باشگاه فراهم شده است.

نوجوانان می‌توانند با مراجعه به صفحه کاربری خود در سایت bk100.farhangsara.ir از تخفیفات ویژه این طرح بهره‌مند شوند.

در همین راستا و در بیست و سومین هفته معرفی کتاب، این هفته کتاب «مهربانی را مُد کنیم» به نوجوانان عضو باشگاه ۱۰۰تایی‌ها، معرفی شده‌است که اعضا می‌توانند از طریق صفحه کاربری خود و یا اپلیکیشن کتابراه از تخفیف ۴۰ درصدی خرید کتاب، بهره‌مند شوند.

نوجوانان و دانش‌آموزان مدارس در مقاطع تحصیلی متوسطه دوره اول و دوم با ارسال عدد ۱۰۰ به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۸۳۷ لینک ثبت‌نام باشگاه را دریافت کرده و با تکمیل مشخصات خود و دریافت کارت عضویت (به‌صورت دیجیتال)، از خدمات و تسهیلات ویژه این باشگاه استفاده کنند.

عضویت رایگان در کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حضور در پویش‌ها، مسابقات کتابخوانی، پاتوق‌های کتاب، اردوهای مطالعاتی و دیگر فعالیت‌های ترویج کتابخوانی، از جمله برنامه‌های باشگاه کتابخوانی ۱۰۰تایی‌ها ویژه نوجوانان شهر تهران است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت  bk100.farhangsara.ir مراجعه کنند و یا با شماره ۹۶۶۵۳۴۶۲ تماس بگیرند.

نظر شما