يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۶
کد خبر: ۱۳۶۵۷۶
|
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
کتابخانه مصطفی رحماندوست از مراکز فرهنگی منطقه ۳ به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا، ویژه‌برنامه «گل پر» را ویژه نوجوانان اهل کتاب، در قالب دورهمی برگزار می‌کند.

دورهمی یلدایی نوجوانان در برنامه «گل پر» کتابخانه رحماندوست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، کتابخانه مصطفی رحماندوست به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا، ویژه‌برنامه «گل پر» را در قالب دورهمی یلدایی و به بهانه یک دقیقه مطالعه کتاب و به صرف یک کاسه انار و گل پر، روز چهارشنبه ۲۹ آذرماه ساعت ۱۷ برگزار می‌کند.

در این برنامه محمود صادقی پژوهشگر ادبی و حافظ پژوه، به خوانش قصه‌های ایرانی با تاکید بر قدر و ارزش زمان و دقایق زندگی، بیان احادیث و سخنان ناب و ارزشمند بزرگان دینی و شخصیت‌های تاثیرگذار جهانی با محوریت زمان و درک اهمیت وقت و جوانی و هم‌چنین حافظ‌خوانی و تفال به حافظ می‌پردازد.

هدی تقوی نویسنده ادبیات کودک و نوجوان، به معرفی کتاب‌هایی با موضوع اهمیت وقت و ارزش زمان خواهد پرداخت و رمان علمی و تخلیلی «ماشین زمان» تالیف هربرت جورج ولز خوانش و مورد بحث و بررسی گروهی قرار می‌گیرد.

کرسی آزاداندیشی یا گفتگوی دو یا چند جانبه (برداشت آزاد) نوجونان شرکت‌کننده درباره موضوع زمان، ارزش وقت، معرفی افراد موفق و تجربه خودشان از توجه و وقت‌شناسی به اشتراک گذاشته می‌شود؛ بازی و سرگرمی و پذیرایی یلدایی هم از دیگر بخش‌های این برنامه است.

نوجوانان علاقمند برای حضور رایگان در این برنامه به کتابخانه مصطفی رحماندوست در بزرگراه صدر غرب به شرق، خروجی کامرانیه، بوستان سهیل مراجعه و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۷۸۰۰۶۱ تماس بگیرید.

نظر شما