شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۳۷
کد خبر: ۱۳۶۵۸۳
|
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳
برنامه «عصرانه با کتاب» کتابخانه فردوس به مناسبت یلدا، به انعکاس این آیین کهن در فرهنگ و ادبیات ایران می‌پردازد.

«یلدا در ادبیات فارسی»، موضوع نشست عصرانه با کتاب فرهنگسرای فردوس
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ نهمین نشست برنامه‌ی «عصرانه با کتاب»، به مناسبت تقارن با شب یلدا، روز سه‌شنبه، ۲۸ آذر ۱۴۰۲، از ساعت ۱۶:۳۰ با موضوع «نگاهی به یلدا در ادبیات فارسی» برگزار خواهد شد.

در نشست یلدایی «عصرانه با کتاب» که با حضور علاقه‌مندان و کارشناسان حوزه ادبیات و روان‌شناسی برگزار می‌شود، به صورت ویژه به انعکاس این آیین کهن در فرهنگ و ادبیات ایران پرداخته می‌شود.

در این برنامه جعفر توزنده جانی، نویسنده و عضو انجمن نویسندگان کودک و نوجوان به عنوان سخنران و مهمان ویژه حضور خواهد یافت و سنت پاسداشت شب یلدا را از دریچه آثار ادبی واکاوی خواهد کرد.

«عصرانه با کتاب» چهارشنبه‌های هر دوهفته یک بار با مدیریت طاهره مختاری، از ساعت ۱۶:۳۰ در کتابخانه فردوس میزبان دوستداران کتاب و کتابخوانی خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این برنامه به فرهنگسرای فردوس در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از خیابان شهید سلیمی جهرمی، کتابخانه فردوس مراجعه کنند و یا برای اطلاعات بیشتر به نشانی ferdos.farhangsara در شبکه‌های اجتماعی مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۴۴۰۸۱۰۴۳ تماس بگیرند.

نظر شما