شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۳۵
کد خبر: ۱۳۶۶۰۱
|
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
دورهمی یلدایی نوجوانان اهل مطالعه، با محوریت کتابخوانی در کتابخانه دکتر شهیدی و کتابخانه فرزانگان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ ویژه‌برنامه «گل‌پر» با دورهمی نوجوانانِ اهل مطالعه کتابخانه دکتر شهیدی، روز چهارشنبه ۲۹ شهریورماه از ساعت ۱۶ و در کتابخانه فرزانگان از ساعت ۱۵ برگزار می‌شود.

در این برنامه که با هدف ترویج و گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی برگزار می‌شود، در کتابخانه دکتر شهیدی، سعیده موسوی نویسنده و مترجم و مدرس زبان به عنوان کارشناس برنامه حضور دارد و ضمن بحث و تبادل نظر با شرکت‌کنندگان، به بیان نکاتی درباره اهمیت کتاب و کتابخوانی و  مدیریت زمان و نقش موثر آن در رشد و تعالی افراد به ویژه قشر نوجوان خواهد پرداخت.
همچنین در خانه فرهنگ فرزانگان این ویژه‌برنامه با حضور سوانا مهرابیان، نویسنده کتاب و نوجوانان اهل کتابِ کتابخانه فرزانگان اجرا می‌شود. 

حافظ خوانی، شاهنامه خوانی،  شعبده بازی و نقالی توسط مخاطبین نوجوان انجام می‌شود و خوانش و بلندخوانی کتاب با موضوع یلدا  هم از دیگر بخش‌های برنامه است.
نوجوانان علاقه‌مند به حضور در برنامه‌ها می‌توانند به کتابخانه دکتر شهیدی، واقع در نارمک، گلبرگ غربی، میدان ۵۷ و خانه فرهنگ فرزانگان به نشانی میدان تسلیحات، کوچه شهید گلستانی مراجعه کنند و یا  برای آگاهی بیشتر با شماره  ۷۷۹۱۳۰۹۸ تماس بگیرند.

نظر شما