شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۲۸
کد خبر: ۱۳۶۶۰۶
|
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴
به‌مناسبت شب یلدا دورهمی یلدایی نوجوانان کتابخانه علامه طرشتی(ره) با حضور نوجوانان علاقه‌مند حوزه کتاب و کتابخوانی روز چهارشنبه ۲۹ آذر ساعت ۱۶ برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ به‌مناسبت شب یلدا دورهمی یلدایی نوجوانان کتابخانه علامه طرشتی (ره) با حضور نوجوانان علاقه‌مند حوزه کتاب و کتابخوانی روز چهارشنبه ۲۹ آذر ساعت ۱۶ برگزار می‌شود.

این دورهمی‌‌ با عنوان "گل پر" در قالب‌های مختلف کتاب‌محور مانند کتابخوانی، قصه گویی، مسابقه، حافظ خوانی و تفال به آن توسط اعضای باشگاه نوجوانان فعال حوزه کتاب و کتابخوانی درکتابخانه علامه طرشتی (ره) طراحی و اجرا خواهد شد و هدف از آن آشنایی نوجوانان با طراحی و اجرای یک برنامه کتاب‌محور به عنوان برگزار کننده است.

مصطفی مردانی نویسنده و مدرس میزبان این دورهمی خواهد بود.
مصطفی مردانی نویسنده، مدرس و منتقد و برگزارکننده کارگاه‌ها و دوره‌های نویسندگی در فرهنگسراهای شهر تهران و دیگر مراکز فرهنگی و از آثار وی می‌توان به کتاب‌های "ویلای کاکایی‌ها"، "از پیدا شدن بدم میاد" و "به خانومت سلام برسون" اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای حضور در این دورهمی می‌توانند به کتابخانه علامه طرشتی(ره) واقع در خیابان آزادی، روبروی خیابان استاد معین، خیابان شهید اکبری، بوستان طرشت مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۶۶۰۳۸۲۸۳ تماس بگیرند.


نظر شما