يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۶۷۱
|
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
نمایشگاه گروهی عکس «منشور» به همت فرهنگسرای نهج‌البلاغه و کانون تصویر فصل برگزار می‌شود.
هنرمندان عکاس با «منشور» به فرهنگسرای نهج‌البلاغه می‌آیندبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نگارخانه آفتاب با مشارکت کانون فرهنگی و هنری تصویر فصل نمایشگاه گروهی عکس «منشور» را با همکاری جمعی از هنرمندان و عکاسان برجسته کشور برگزار می‌کند. 
در این نمایشگاه، ۹ هنرمند عکاس جدیدترین آثار هنری خود را به نمایش می‌گذارند. از جمله هنرمندان شرکت‌کننده می‌توان به سولماز اسدی، نازنین زینب علمی نیا، فرهاد جمالی، سیده مطهره سیدی، مصطفی فرد، سوگند رحمانی، هلاله امینی، علی یوسفی راد، بهناز صفدری، علیرضا مردانی و مائده عربخانی اشاره کرد. نمایشگاه‌گردان این نمایشگاه نیز جواد علمی‌نیا است. 
نمایشگاه گروهی عکس «منشور» روز جمعه یک دی ماه افتتاح شد و تا روز پنج‌شنبه ۷ دی ماه ادامه خواهد داشت. زمان بازدید از نمایشگاه از ساعت ۱۲ تا ۱۶ است و مراسم اختتامیه نیز روز پنج‌شنبه برگزار می‌شود. با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر شد به همه هنرمندان راه یافته به بخش نمایشگاه، گواهی حضور معتبر اهدا شود. همچنین به یک نفر برتر نمایشگاه از نگاه داوران تندیس و لوح تقدیر اهدا می‌شود.
علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به فرهنگسرای نهج‌البلاغه در خیابان دکتر شریعتی، روبروی خیابان دولت، خیابان امامزاده مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۲۲۰۰۹۰۰۰ تماس بگیرند.
نظر شما