يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۰
کد خبر: ۱۳۶۷۰۶
|
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
انیمیشن سینمایی «مسافری از گانورا» نخستین اثر بلند سینمایی رویداد «رویازی» به کارگردانی «سید احمد علمدار» ۴ دی ماه در سالن اجتماعات فرهنگسرای سلامت به روی پرده می‌رود.
«مسافری از گانورا» میهمان کودکان و نوجوانان فرهنگسرای سلامتبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ انیمیشن سینمایی «مسافری از گانورا» به کارگردانی «سید احمد علمدار» ۴ دی ماه با مشارکت پایگاه بسیج مقاومت مسجد الزهرا (س) در سالن اجتماعات  فرهنگسرای سلامت  به روی پرده می‌رود.

«مسافری از گانورا» اولین اثر بلند سینمایی رویداد «رویازی» (نخستین رویداد «پیچینگ» تخصصی انیمیشن ایران) است که به تهیه‌کنندگی «سید محمدحسین علمدار» است و پوستر انیمیشن توسط «میکائیل براتی» طراحی و اجرا شده است. 

این انیمیشن سینمایی با مشارکت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری «مؤسسه فرهنگی تصویر هنر پاسارگاد شرق»، «صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران»، «صندوق پژوهش و فناوری سپهر» تولید شده و «مرکز انیمیشن سوره» علاوه بر سرمایه‌گذار، نقش راهبردی داشته است.

این اثر در سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان موفق به دریافت پروانه زرین جایزه ویژه دبیر جشنواره، تندیس ویژه ستاد ملی خانواده و جوانی جمعیت و همچنین جایزه «فرهنگ بنیان» شد و داستان آن درباره موجودی فضایی است که به زمین می‌آید و با کمک پسری معلول و دوستانش به جستجوی فرمانروای سیاره گانورا که در زمین گم شده است می‌پردازد تا صلح را به سرزمینش بازگرداند.

علاقه‌‌مندان به تماشای این انیمیشن می‌توانند به فرهنگسرای سلامت در خیابان دلاوران، آزادگان شمالی، جنب فروشگاه شهروند مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن ۷۷۷۴۹۶۱۳ تماس بگیرند.

نظر شما