يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۲۲
کد خبر: ۱۳۶۷۵۳
|
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
فیلم سینمایی «بلوط پیر» چهارشنبه ۶ دی‌ماه در ششصد و یکمین نشست باشگاه فیلم تهران در فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.
نمایش و نقد فیلم «بلوط پیر» در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فیلم سینمایی «بلوط پیر» ساخته کن لوچ چهارشنبه ۶ دی‌ماه ساعت ۱۸ در ششصد و یکمین نشست باشگاه فیلم تهران در فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و پس از آن با حضور کورش جاهد منتقد سینما نقد و بررسی می‌شود.

فیلم سینمایی «بلوط پیر» محصول ۲۰۲۳ انگلستان، فرانسه و بلژیک در گونه درام است که نامزد دریافت نخل طلای کن برای بهترین کارگردانی شده است. 

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: با تعطیل شدن معادن و مهاجرت مردم یک روستا در شمال شرقی انگلستان، آخرین کافه این روستا در آستانه تعطیل شدن قرار گرفته است. وقتی پناهجویان در خانه‌های خالی جا داده می‌شوند، کشمکشی شکل می‌گیرد. 

علاقه‌مندان برای حضور در ششصد و یکمین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

همچنین برای رزرو صندلی می‌توانند به سینماتیکت مراجعه کنند. امکان خرید حضوری بلیت (نقدی) نیز نیم ساعت پیش از نمایش فیلم وجود دارد.
نظر شما