يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۵
کد خبر: ۱۳۶۷۶۶
|
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
توسط موزه انقلاب و دفاع مقدس؛
هشتمین جشنواره ملی فانوس توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.
هشتمین جشنواره ملی فانوس برگزار می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، هشتمین جشنواره ملی فانوس در استان تهران توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بخش هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، فیلم و سریال، موسیقی و سرود، تولیدات رادیویی و بخش ویژه دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

هشتمین جشنواره ملی فانوس، در بخش هنرهای نمایشی در رشته‌های تئاتر صحنه‌ای و خیابانی و نمایش‌نامه و در بخش فیلم در رشته‌های فیلم‌های داستانی کوتاه و مستند کوتاه، انیمیشن، نماهنگ، در بخش موسیقی و سرود در رشته‌های موسیقی با کلام و بی‌کلام، در بخش رادیو در رشته‌های نمایش رادیویی و پادکست برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود در بخش تئاتر صحنه‌ای، سرود، نقاشی و فیلم کوتاه ۱۸۰ ثانیه‌ای را از رشته‌های در نظر گرفته شده برای رقابت در بخش ویژه دانش‌آموزی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

موضوع تمامی آثار بایستی مرتبط با حوزه دفاع مقدس و مقاومت از قبیل نقش بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در دفاع مقدس، نقش مردم در دفاع مقدس، نقش بسیج در دفاع مقدس، شهیدان، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان و خانواده‌های معظم این عزیزان در دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم و وطن و مجاهدان و مقاومت اسلامی باشد.

مرحله ملی جشنواره در تابستان ۱۴۰۳ به میزبانی شهرکرد برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این‌جشنواره آثار خود را در پیام رسان های ایتا و بله به شماره ۰۹۳۵۶۲۶۶۴۷۲ ارسال کنند یا به دبیر خانه جشنواره مذکور به معاونت فرهنگی هنری موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در تهران، میدان ونک، بزرگراه حقانی، خیابان سرو مراجعه کنند.

نظر شما