شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۴۰
کد خبر: ۱۳۶۷۷۷
|
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
سریال‌هایی که خودشان را برای آنتن رمضانی و نوروزی تلویزیون آماده می‌کنند همه می‌توانند ماراتن گرم و رقابت جدّی را رقم بزنند و مخاطبان را امیدوار به آنتن مهم نوروز و رمضان می‌کند.
سریال‌هایی که گزینه پخش در نوروز و رمضان تلویزیون‌اند/ از «نون‌خ۵» تا «بدل» و «زیرخاکی۴»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، چند روزی است که درباره سریال‌های نوروزی و رمضانی تلویزیون به‌صورت جدّی‌تر از گذشته، گمانه‌زنی می‌شود، حتی برخی از عوامل سریال‌ها در گفت‌وگوهایی به تاریخ‌های پخش این سریال‌ها اشاره می‌کنند، حتی در خبر روابط‌ عمومی‌ها هم اشاره‌ای به زمان پخش می‌شود.

سریال‌های «نون‌خ۵» به‌کارگردانی سعید آقاخانی، «رستگاری» به‌کارگردانی مسعود ده‌نمکی، «آقای قاضی۲» به‌کارگردانی سجاد مهرگان، «فراری» به‌کارگردانی امیر داسارگر، «بدل» به‌کارگردانی علی مسعودی، «زیرخاکی۴» به‌کارگردانی جلیل سامان و «مهیار عیار» به‌کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی به‌عنوان گزینه‌‌های پخش در رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده‌اند و این روزها جلوی دوربین کار تولیدشان پیش می‌رود.

حتی زمزمه‌های ساخت نسخه سینمایی نوروزی «پایتخت» هم به گوش رسید که به‌طور جدّی روی آن بحث می‌شود، اما مهدی نقویان بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی سیما به‌عنوان رئیس مرکز سیمافیلم هیچ‌چیزی را قطعی نمی‌داند و معتقد است هنوز جدول پخش فیلم و سریال‌های نوروزی قطعی نشده است.

مهدی نقویان رئیس مرکز سیمافیلم اعلام کرده است: متأسفانه طی هفته‌های گذشته از سوی برخی خبرگزاری‌های معتبر درباره زمان پخش سریال‌ها و مجموعه‌های تلویزیون اخباری منتشر شده که از منابع موثقی نبوده است. خبرگزاری‌ها برای اطلاع از اخبار مربوط به تلویزیون و پخش برنامه‌ها و سریال‌ها می‌بایست به درگاه‌های رسمی اطلاع‌رسانی سازمان صداوسیما همچون روابط عمومی معاونت سیما و خبرگزاری صداوسیما مراجعه کنند و صرفاً شنیده‌ها درخصوص این گونه اخبار و زمان پخش را به‌عنوان منبع اطلاع‌رسانی درنظر نگیرند.

وی همچنین تأکید کرده است: به‌محض این که پخش یک برنامه و سریال قطعی شود، سیمافیلم طبق روال سابق اطلاع‌رسانی و اعلام رسمی می‌کند. این اخبار در حالی از سوی برخی خبرگزاری‌ها منتشر شده است که هنوز جدول پخش فیلم و سریال‌های نوروزی تلویزیون قطعی نشده است و انتشار این گونه اخبار باعث سردرگمی مخاطبان و بینندگان تلویزیون خواهد شد.

همچنین قرار است برنامه‌های نوروز بنابر روال هرساله در نشست خبری معاون سیما با اصحاب رسانه تشریح شود.

منبع: تسنیم
نظر شما