چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۵۳
کد خبر: ۱۳۷۵۵۹
|
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
با برگزاری آیین اختتامیه در فرهنگسرای ارسباران
دومین دوره جشنواره «نوجوونیم» با معرفی نوجوانان برتر پهنه شمال شهر تهران به کار خود پایان می‌دهد.
نوجوانان برگزیده دومین جشنواره «نوجوونیم» در پهنه شمال معرفی می‌شوندبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، دومین دوره جشنواره «نوجوونیم» به منظور معرفی نوجوانان برگزیده شهر تهران به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در حال برگزاری است و فرهنگسراهای شهر تهران اجرای این برنامه را بر عهده دارند. این جشنواره در پنج محور اصلی فرهنگی، هنری، رسانه و فضای مجازی، ورزشی، علمی و فناوری برگزار شده و تلاش دارد برترین نوجوانان تهران را شناسایی و معرفی کند.

پهنه شمال تهران این جشنواره با همکاری مدیریت فرهنگی هنری مناطق ۱، ۲، ۳، ۴، ۶ و ۷ و فرهنگسراهای خاص رسانه، نهج‌البلاغه، سلامت و خانواده در حال برگزاری است که آیین اختتامیه آن در روز سه‌شنبه ۱۰ بهمن‌ماه ساعت ۱۶ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

در این مراسم از هر منطقه پنج نوجوان برتر و ۲۰ نوجوان شایسته تقدیر معرفی و تجلیل می‌شوند. نفرات برگزیده می‌توانند به صورت رایگان از خدمات فرهنگی، هنری و ورزشی مراکز مختلف سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران استفاده کنند.

فرهنگسرای ارسباران در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا واقع شده و شماره تلفن ۲۲۸۷۲۸۱۸ پاسخگوی پرسش‌های شهروندان است.
نظر شما