شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۶
کد خبر: ۱۳۷۷۴۲
|
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸
نفرات برگزیده دومین جشنواره نوجوونیم در پهنه جنوب پنجشنبه ۱۱ بهمن در فرهنگسرای رازی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، دومین جشنواره‌ نوجوونیم با معرفی برگزیدگان محورهای پنج‌گانه‌ جشنواره در مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۱ و فرهنگسرای رازی، روز پنجشنبه ۱۱ بهمن از ساعت ۱۵ در پهنه جنوب با حضور  اساتید و نوجوانان نخبه برگزار شد.

نوجوانان کنشگر تهران از تاریخ ۲۳ آذرماه با اعلان فرخوان شرکت نوجوانان کنشگر در پنج محور فرهنگی، هنری، رسانه و فضای مجازی، ورزشی و علمی و فنّاوری آغاز شد و تا ۳۰ آذر مهلت دریافت آثار نوجوانان ادامه یافت. تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره در منطقه ۶۸۴ اثر، طی دی ماه توسط هیئت داوران، بررسی ونفرات برگزیده در هر محور انتخاب شدند.

در انتخاب مرحله‌ نخست دومین جشنواره نوجوونیم، از هر منطقه، پنج نفر در محورهای پنج‌گانه، ضمن دریافت هدیه‌ ویژه و لوح سپاس، به مرحله نهایی معرفی شدند. ضمن اینکه از ۲۰ نفر برگزیده‌ هر منطقه در هر محور، با لوح سپاس جشنواره قدردانی شد.

نفرات برگزیده محورهای پنج گانه دومین جشنواره نوجونیم در فرهنگسرای رازی به ترتیب در رشته رسانه و فضای مجزی هستی معینی، در رشته فرهنگی سید محمد حسینی، در رشته هنر ثنا توکلی، در رشته علمی و فناوری ستایش داوودی و در رشته ورزشی سیدمحمدعرفان بابایی بودند که در اختتامیه این جشنواره با لوح  سپاس تقدیرشد.


نظر شما