چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۴۶
کد خبر: ۳۸۵۲۵
|
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۴
به مناسبت روز جهاني بدون دخانيات همايش راهبردهاي کنترل مصرف دخانيات 11خرداد در فرهنگسراي خاوران برگزار مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي خاوران، همايش راهبردهاي کنترل مصرف دخانيات با مشارکت خانه سلامت خاوران، همياري جمعيت همياران افسريه و جمعيت مبارزه با دخانيات همايشي با عنوان راهبردهاي کنترل و کاهش مصرف دخانيات در فرهنگسراي خاوران برگزار مي‌شود.


در اين برنامه دکتر معدني – فوق تخصص ريه و عضو جمعيت مبارزه با دخانيات حضور خواهند داشت.


علاقه مندان مي‌توانند روز دوشنبه چهارشنبه 11 خرداد از ساعت 130/16-14 به سالن شهيد فرهنگ فرهنگسراي خاوران واقع در ميدان خراسان، خيابان خاوران، مراجعه كنند و با براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 33015423 تماس بگيرند.


همچنين مسابقه عکاسي با عنوان سياه و سفيد «محله ما» از 15 ارديبهشت تا 29 خرداد ماه در نگارخانه فرهنگسراي خاوران برگزار مي‌شود.


اين مسابقه‌ با هدف تبيين مفهوم ناهنجاري‌هاي اجتماعي و به تصوير کشيدن زيبائي و بدي‌هاي فرهنگي منطقه 15 شهر تهران با استفاده از خلاقيت و ديدي هنري با زاويه‌اي کاملاً هوشمندانه به گوشه کنار منطقه براي شکار لحظه مسابقه عکاسي سياه و سفيد محله ما برگزار مي‌شود.


شرايط شرکت در مسابقه هر شرکت کننده حداقل 3قطعه و حداکثر 6قطعه عکس ارسال كنند. عکاسي با هر نوع دوربين آنالوگ يا ديجيتال و يا حتي گوشي‌هاي موبايل، سايز و کيفيت عکسها آزاد است، عکس‌ها توسط ايميل مستقيم مي‌بايست به آدرس khavarangallery90@gmail.com ارسال شده و يا فايل آنها بر روي لوح فشرده به آدرس دبيرخانه مسابقه واقع در ميدان خراسان، خيابان خاوران، فرهنگسراي خاوران، نگارخانه خاوران پست شوند.


درج مشخصات عکاس مانند نام و نام خانوادگي –عنوان عکس –محل گرفتن عکس -2شماره تماس در ايميل و يا بسته ارسالي الزامي است.


هنرمندان و علاقمندان مي‌توانند آثار خود را تا 29 خردادماه به آدرس‌هاي داده شده ارسال كنند و آثار ارسالي در مدت يک هفته گزينش شده و نتايج اعلام خواهد شد. علاقه‌مندان مي‌توانند براي کسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن‌هاي 33717285 -09123134207 تماس بگيرند.

نظر شما