شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۵۷
کد خبر: ۴۷۵۵۱
|
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۱
معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري تهران گفت: در راستاي خدمات رساني مناسب‌تر به شهروندان شهر کهريزک پايانه اتوبوسراني و تاکسيراني در مجاورت ايستگاه مترو کهريزک احداث مي‌شود تا تردد ساکنان اين شهر و شهرک‌هاي اطراف آن تسهيل و دسترسي آنها به ايستگاه مترو آسان‌تر شود.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي شهرداري تهران، سيدجعفر تشکري هاشمي معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري تهران با بيان اين مطلب اظهارکرد: با توجه به نزديکي شهر کهريزک با شهر تهران و تبادل مسافر بين اين دو شهر و همچنين با توجه به نگاه ويژه شهردار تهران به رفع مشکلات و مسائل ساکنان شهرهاي اطراف تهران، مجموعه اقداماتي از سوي شهرداري تهران براي رفاه بيشتر ساکنان کهريزک صورت خواهد گرفت.

 

او ادامه داد: در اين راستا مقرر شده تا براي تردد هاي ايمن و راحت ساکنان کهريزک نسبت به احداث پل عابر پياده مقابل ايستگاه کهريزک اقدام شود تا از حوادث و سوانح ترافيکي و به خطر افتادن جان و سلامتي ساکنان جلوگيري شود.

معاون شهردار تهران گفت: همچنين توافقاتي با شهرداري کهريزک صورت گرفته است تا نسبت به احداث پايانه اتوبوسراني و تاکسيراني ، مقابل ايستگاه مترو کهريزک و در اراضي در اختيار شهردار تهران اقدام شود تا هم ساکنان شهر کهريزک و هم شهرک‌هاي اطراف بتوانند به راحتي از مترو استفاده کنند و شبکه‌اي يکپارچه از حمل و نقل عمومي در اختيار آنها باشد.

 

وي تاکيد کرد: همچنين مقرر شده تا همزمان با راه اندازي شبکه دوچرخه سواري در تهران، شهر کهريزک هم تحت پوشش شبکه دوچرخه سواري پايتخت قرار گيرد و امکانات لازم در اختيار ساکنان اين شهر نيز گذاشته شود.

 

بنابراين‌گزارش ، همزمان با اقدامات ياد شده، احداث تقاطع غير همسطحي در کهريزک براي دسترسي به جاده قديم قم در دستور کار مديريت شهري تهران قرار گرفته تا از تصادفات زيادي که در اين محدوده رخ مي داده کاسته و از طريق احداث تقاطع غير همسطح ايمني لازم براي تردد ساکنان فراهم شود.

 

 

نظر شما