شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۴۳
کد خبر: ۵۰۷۶۹
|
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۹
2400 نفر از شهروندان منطقه 3 تهران تاکنون به عضويت کانون سالمندان درآمده اند.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 3 ، مسايلي رئيس اداره سلامت منطقه با اشاره به اينکه شعار سازمان بهداشت جهاني در سال جاري " سلامت و سالمندي" است برپايي کلاس هاي آموزشي و مشاوره ، تورهاي گردشگري ، نيازسنجي و برنامه ريزي جهت حفظ و ارتقاي سلامت اعضا را از جمله برنامه هاي ويژه اين اداره براي اعضاي کانون ها عنوان کرد.

 وي در ادامه با اشاره به برپايي غرفه ويژه کانون سالمندان در جشنواره سلامت و ورزش که همزمان با اين هفته در پارک ملت برگزار شده است اظهار داشت : در اين جشنواره 16 غرفه سلامت محور با همکاري تشکل ها و با عنوان مشاوره تغذيه ، روانشناسي ،انجمن آلزايمر ،مهيار (مبارزه با سرطان )،ديابت ، عسل درماني ،آتش نشاني و نظارت همگاني 1888 برپا شده است .

 مسايلي با اشاره به اينکه 12 خانه سلامت در اين منطقه به شهروندان خدمات ارائه مي دهند افزود: در حال حاضر 10 کانون مردمي با عنوان سالمندان ، مادر و کودک ، ديابت ، پيشگيري از چاقي و دخانيات ،اهداي خون ،معلولان ، خادمين سلامت ، جوانان و نوجوانان و پزشکان در اين خانه هاي سلامت فعال هستند و بيش از 7 هزار نفر از شهروندان منطقه 3 در اين کانون ها عضويت دارند.

رئيس اداره سلامت منطقه کيفي سازي کانون ها و استفاده از تعامل و مشارکت اعضا به عنوان مجريان اصلي برنامه هاي کانون را از جمله رويکرد هاي اين اداره در سال 91 عنوان کرد.

نظر شما