يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۵۰
کد خبر: ۵۲۵۰۱
|
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۴
از سوي شهرداري منطقه 20 صورت گرفت:
به منظور جلوگيري از انسداد معابر و سهولت در تردد وسايل نقليه رفع سد معبر در محدوده حريم و روستاهاي منطقه 20 انجام شد.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 20، عطاءاله حسيني شهردار ناحيه 7 با اعلام اين خبر گفت: واحد ساماندهي اداره خدمات شهري اين ناحيه در راستاي رفاه حال شهروندان و جلوگيري از آلودگيهاي بصري نسبت به جمع آوري وانت بارها ودستفروشان و رفع سد معبر از کمربندي دوم کهريزک تا سه راه خاوران اقدام كرد.

وي با اشاره به اينكه اين معبر محل تردد خودروهاي سواري و وسايل نقليه سنگين است و سد معبر دستفروشان موجب ايجاد تصادف و تداخل در رفت و آمد مي شد افزود: در اين عمليات نسبت به رفع سد معبر 3 مورد دستفروش و 8 عدد وانت بار اقدام شد.

حسيني با اشاره به استقرار شهرداري ناحيه 7در حريم شهرتهران و وجود 14 روستاي تحت پوشش اجراي طرح مبارزه با جانوران موذي در سطح روستاها را از جمله اقدامات مستمر واحد محيط زيست اين ناحيه عنوان كرد و اظهار داشت: به منظور رفاه حال شهروندان طرح مبارزه با جانوارن موذي در روستاي محمودآباد نيز انجام شد.

وي نصب يك تخته پلاكارد ،توزيع 60برگ بروشور ، طعمه گذاري 40كلوني، نصب 15عدد دريچه يكطرفه ،انسداد6منفذ ،لانه كوبي 15منفذ و جمع آوري 2عددلاشه را در راستاي اجراي اين طرح بيان كرد.

شهردار ناحيه 7 پاكسازي و شستشوي المانهاي شهري را در راستاي بهبود منظر شهري و رفع آلودگيهاي بصري ار اقدامات اداره خدمات شهري عنوان كرد و گفت: در همين راستا نسبت به شستشوي المانهاي پارکي و ترافيکي و وسايل بازي كودكان و نيمكتها در بوستان روستاي زمان آباد اقدام شد.

نظر شما