شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۲۱
کد خبر: ۵۲۸۴۹
|
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۵
شهرداري منطقه 3 تهران به منظور ارتقاي سلامت نمازگزاران اقدام به تشکيل کانون هاي سلامت در مساجد اين منطقه کرده است .

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 3 ، مسايلي رئيس اداره سلامت اين منطقه با اعلام اين مطلب گفت : در حال حاضر 12 کانون سلامت در 30 مسجد منطقه 3 فعال هستند.

وي در ادامه با اشاره به اينکه خادمين مساجد از افراد فعال و تاثير گذار در مساجد از جمله ائمه جماعات ، اعضاي هيئت امنا ،مکبرين ، موذنين ، خادمين و ساير نمازگزاران انتخاب شده اند افزود: اداره سلامت با برپايي کارگاههاي آموزشي و توزيع بروشور ،کتاب ،لوح فشرده و و اولويت بندي مشکلات و معضلات بهداشتي، زيست محيطي و اجتماعي و فرهنگي موجود در مساجد در تلاش است دانش عمومي نمازگزاران را در خصوص مسائل مربوط به سلامت افزايش دهد.

وي در ادامه اعطاي خشبوکننده و جامهري را از اقدامات صورت گرفته در سطح مساجد منطقه عنوان کرد و افزود: در حال حاضر حدود 600 نفر به عضويت کانون هاي خادمين مساجد اين منطقه در آمده اند.

مسايلي با اشاره به اينکه 12 خانه سلامت در اين منطقه به شهروندان خدمات ارائه مي دهند افزود: در حال حاضر 10 کانون مردمي با عنوان سالمندان ، مادر و کودک ، ديابت ، پيشگيري از چاقي و دخانيات ،اهداي خون ،معلولان ، خادمين سلامت ، جوانان و نوجوانان و پزشکان در اين خانه هاي سلامت فعال هستند و بيش از 7 هزار نفر از شهروندان منطقه 3 در اين کانون ها عضويت دارند.

نظر شما