شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۳۳
کد خبر: ۵۷۰۸۳
|
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۶
مديرعامل برج ميلاد با بيان اينکه برج ميلاد در دهه ولايت بيش از 10 برنامه فرهنگي - تفريحي برگزار مي کند، از راه‌اندازي موزه سکه‌هاي تاريخي، افتتاح باشگاه ليزريوم و برگزاري جشنواره دوستي رنگ و پارچه در برج ميلاد خبر داد.

به گزارش «شهر» و به نقل از روابط عمومي شهرداري تهران، فرزاد هوشيار در مورد برنامه هاي فرهنگي برج ميلاد به مناسبت دهه ولايت اظهار کرد: برج ميلاد همزمان با اعياد قربان تا غدير برنامه هاي گسترده‌اي را با عنوان برنامه هاي «عيد تا عيد» براي شهروندان تهراني تدارک ديده است.

 

مدير عامل برج ميلاد افزود: برگزاري مسابقات روبوتيک از تاريخ سوم تا ششم آبان ، برگزاري دعاي عرفه در گنبد آسمان در چهارم آبان ماه، شبهاي رصد ماه از سوي باشگاه نجوم برج ميلاد از 4 تا 13 آبان ماه، برگزاري کارگاه نقاشي قهوه خانه اي از تاريخ 9 تا 13آبان ماه جاري بر فراز طراز 280 برج با حضور آخرين نسل نقاشي قهوه خانه اي و راه اندازي موزه سکه هاي تاريخي در تارخ هفتم آبان از برنامه هاي دهه ولايت محسوب مي شود.

 

هوشيار با اشاره به برپايي ويژه برنامه حلقه صلح با مشارکت مدارس تطبيقي کشور، ادامه داد: 150دانش‌آموز از 40 کشور دنيا همزمان با سالروز شهادت حسين فهميده در بالاترين نقطه برج با لباس مليت خود، حلقه دوستي برپا مي کنند.

 

وي  برگزاري نمايشگاه اسباب بازي، موزه اسباب بازي از 9 تا 13 آبان در طبقات تجاري برج، برگزاري شب شعر عيد غدير 10 آبان در باشگاه ادبي برج ميلاد، نورافشاني برج ميلاد در شب عيد غدير، افتتاح سينماتک در مرکز همايشها در تاريخ 13 آبان  از ديگر برنامه هاي عيد تا عيد برج ميلاد تهران عنوان کرد.

 

وي ادامه داد: يکي از ويژه برنامه هاي عيد تا عيد افتتاح باشگاه ليزريوم (ترکيب هنر موسيقي و رنگ) در زيرگذر برج ميلاد تهران است که اميدوارم با افتتاح ليزريوم شهروندان لحظات شادي را با حضور در اين برنامه براي خود ثبت کنند.

 

وي ديگر برنامه دهه ولايت را برگزاري جشنواره دوستي رنگ و پارچه با شعار نقاشي کن، تنت کن معرفي کرد و افزود: اين جشنواره از 9 تا 13 آبان ماه در برج ميلاد برگزار مي شود.

 

نظر شما