يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۴۷
کد خبر: ۵۸۰۰۱
|
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۹
معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه يک گفت: در قالب جشنواره سلامت بهترين محله در سطح شهر تهران متناسب با سلامت و پزشکي مشخص مي شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه يک محسن جلالي فراهاني معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري اين منطقه با اشاره به جشنواره سلامت محله گفت: اين جشنواره با رويکرد بستر سازي مناسب جهت توسعه محتواي منطبق بر سلامت و با تاکيد بر ترويج شيوه زندگي سالم و رسيدن به شهري سالم با رقابتي سازنده در بين محلات و کانون هاي آن برگزار مي شود تا در بين 374 محله تهران بهترين محله ابتدا در سطح منطقه و سپس در سطح شهر تهران متناسب با سلامت و پزشکي مشخص شود.

وي افزود: جشنواره سلامت محله در ده موضوع با عناوين سلامت و سالمندان، سلامت و پزشكان، سلامت معلولان، سلامت و مساجد و سلامت و اهدا خون وسلامت و پيشگيري از ديابت، سلامت و پيشگيري از استعمال دخانيات و سلامت و پيشگيري از چاقي برپا شده است.

بر اساس اين گزارش اداره سلامت شهرداري منطقه يک ميزبان جشنواره سلامت محله با عنوان دبيرخانه سلامت و پزشکان شد.

معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه يک خاطر نشان ساخت: علاقه مندان مي‌توانند آثار خود را در قالب عكس، كاريكاتور، فيلم ، داستان، مقاله و آثار حجمي، نقاشي، كليپ، سرود و شعر و... با محوريت موضوع هاي ياد شده به نزديك ترين خانه سلامت محله خود تحويل دهند.

به گفته وي و هدف از برگزاري اين جشنواره ايجاد حساسيت در بين شهروندان نسبت به مقوله سلامت و افزايش سطح مشاركت هاي اجتماعي شهروندان در سطح كانون هاي سلامت محور، تقويت روحيه نشاط و شادابي در بين شهروندان است.

وي همچنين خاطرنشان كرد: علاقه مندان تا پايان آذر ماه فرصت دارند آثار خود را تحويل دهند و اوايل اسفندماه نيز نفرات برگزيده در بخش هاي مختلف معرفي مي شوند

نظر شما