يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۴۵
کد خبر: ۵۹۶۰۴
|
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۶
به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار مي شود/
معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 21 از برگزاري و اجراي مسابقات مختلف ورزشي و برنامه هاي گوناگون فرهنگي به مناسبت دهه مبارک فجر در اين منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 21، کاظم کمالي نسب با بيان اينکه ويژه برنامه هاي ايام دهه فجر با اختتاميه المپياد ورزشي محلات شروع شده است گفت: در اين راستا برگزاري مسابقات و همايش هاي متنوع ورزشي تا پايان اين ماه ادامه دارد و مسابقاتي از جمله برگزاري بازي هاي مجازي براي شهروندان در تمام سنين است که مي‌توانند با مراجعه به پايگاه www.mytehran.ir در کانون بازي هاي رايانه‌اي ثبت نام کرده و با گرفتن کد رهگيري در انتظار پيام براي دانلود بازي هاي مجازي باشند.

 

وي افزود: همچنين برگزاري مسابقات ورزشي در مجموعه ها و ايستگاه هاي تندرستي را پيش بيني کرده ايم که از آن جمله مي توان به گردش در کوه ( تپه هاي داووديه ) ، برگزاري مسابقات شطرنج ، برگزاري همايش پياده روي ومسابقات طناب زني اشاره کرد.

 

کمالي نسب با اشاره به اينکه منطقه 21 با داشتن 7 مجموعه ورزشي ،37 ايستگاه تندرستي مختص آقايان و 52 ايستگاه تندرستي متعلق به بانوان و برنامه هاي متنوع ورزشي و تفريحي داراي وضعيت مناسبي است اظهار داشت : بوستان هاي منطقه به ست ها و لوازم ورزشي مجهز شده است ، فضاهايي براي بازي پينگ پنگ ، تنيس و بسکتبال خياباني ، ايستگاه هاي تخصصي اسکواش و تندرستي ويژه بيماران ديابت و غيره تعبيه شده است . معاون شهردار منطقه 21 افزود: با توجه به ساخت و سازهاي متعدد و همچنين وجود استعدادها و توان موجود در رده هاي سني نوجوانان و جوانان،استقبال از ورزش در اين منطقه تا حد چشمگيري افزايش يافته است.به ويژه در مسابقات محلات و المپيادهاي ورزشي توانسته ايم آنچه درخواست سازمان ورزش شهرداري تهران بوده است محقق کنيم و در بسياري از رشته هاي تيمي با حضور حداکثري شهروندان روبرو بوده ايم و در اين راستا با برگزاري برنامه هاي مختلف در زمينه فرهنگ سازي ورزش اقدامات بسياري انجام داده ايم. وي در خصوص ساخت مجموعه هاي جديد ورزشي در سطح منطقه 21 گفت : در اين منطقه مجموعه ورزشي شهرک دانشگاه را در دست ساخت داريم همچنين يک زمين چمن مصنوعي هم در همين شهرک افتتاح شده است ضمن اينکه در سال جاري همه 17 زمين چمن مصنوعي منطقه بازسازي و مرمت شده است.

نظر شما