يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۰۶
کد خبر: ۶۷۷۰۹
|
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۴
عضو تیم کاراته ایران با کسب مدال طلا در کاتای انفرادی بانوان، اولین مدال کاروان ورزشی ایران را در سومین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی به خود اختصاص داد.
به گزارش شهر، در آغاز این دوره از مسابقات در "پالم یانگ" اندونزی و درکاتای انفرادی بخش بانوان، مهسا افسانه در میان 12 کاتا رو دور نخست به مصاف نماینده مصر رفت.  وی در این دیدار "سارا ساید" مصری را که  مدال برنز جوانان و امیدهای جهان و طلای کاراته وان پاریس را در اختیار داشت، 3 بر 2 شکست داد.

 نماینده کشورمان دور دوم به مصاف کاتاروی کشور میزبان رفت و با برتری 4 بر يک راهی بازی نیمه نهایی شد. افسانه در این کاملیا ابوسعید دارنده مدال طلای امیدهای جهان و نفر پنجم جهان در سال 2010 از مصر را 4 بر يک شکست داد و به فینال راه يافت.

کاتاروی شایسته کشورمان در جدال برای کسب مدال به مصاف کاتاری ترکیه‌ای رفت و با شکست او به مدال طلا دست يافت. این اولین مدال طلای کاروان ایران در سومین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی بود.

عکس های جاوید نیک پور عکاس تسنیم از افتخار آفرینی بانوی ایرانی را در زیر می بینید.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
Under Review: ۱
انتشار یافته: ۱
ابراهیم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
0
2
ضمن عرض تبریک به این کاراته کارکشورمان امیدوارم روزی برسد که تمامی ورزش کاران زنمان بتواننددرتمامی رشتهای ورزشی برای کشورعزیزمان ایران مدال بیاورند.
نظر شما