چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۲۱
کد خبر: ۷۳۵۲۴
|
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۶
مدیر اجرایی طرح سبد کالایی با تاکید بر اینکه کار فنی سامانه توزیع در حال پیگیری است، گفت: سبد اول در نیمه اول بهمن توزیع می‌شود، اطلاعات کامل خانوارها به دست ما رسیده و در حال پایش اطلاعات در سرورهای سازمان هدفمندی هستیم.
به گزارش شهر، بهمن حاج‌علی  در خصوص زمان توزیع سبد کالایی گفت: مردم هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشند، سبد کالایی طبق وعده‌ای که داده‌ایم در بهمن‌ماه و اسفندماه در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی زمان توزیع سبد اول را نیمه اول بهمن ماه اعلام کرد و گفت: تامین کالا برای سبد اول انجام شده است، جای نگرانی وجود ندارد و کالا در کل شبکه توزیع کشور توزیع شده است.

مدیر اجرایی طرح سبد کالایی اظهارداشت: کار فنی سامانه توزیع در حال پیگیری است.

وی افزود: ما قرار نیست سایت ویژه ، کار ویژه یا عملیات ویژه برای توزیع سبد کالایی ایجاد کنیم چرا که توزیع سبد کالایی بر روی سرور‌های سازمان هدفمندی انجام می‌شود.

حاج‌علی گفت: 100 درصد اطلاعات مورد نیاز در اختیار ما قرار گرفته است و ما اطلاعات را براساس کد ملی، نام و نام خانوادگی بر روی سرور سازمان هدفمندی قرار داده‌ایم و اطلاعات در حال پالایش است.

وی با تاکید بر اینکه در کارهایی از این دست نقص فنی طبیعی است، گفت: به کل جامعه هدفی که وعده داده‌ایم سبد کالا خواهیم داد، همانطور که پیش‌تر اعلام کرده‌ایم کارکنان و بازنشستگان دولت ،بازنشستگان و شاغلان نیروهای مسلح، سرپرستان خانوار کمیته‌های امداد، سازمان بهزیستی، خبرنگاران، دانشجویان متاهل، طلاب و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی از این سبد برخوردار خواهند بود.

مدیر اجرایی طرح سبد کالایی در پاسخ به این سئوال که آیا اطلاعات خبرنگاران نیز رسیده است، گفت: اطلاعات خبرنگاران مشمول این طرح به دست ما رسیده است و خبرنگاران نیز سبد کالایی دریافت می‌کنند.

وی در خصوص زمان توزیع و مدت زمان توزیع گفت: با توجه به تجربه کامل و کافی که در زمینه توزیع کالا داریم، هم از نظر زمان توزیع و هم از نظر بازه توزیع برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته است، به نحوی رفتار می‌کنیم که هیچگونه اضطراری برای دریافت سبد کالا وجود نداشته باشد.

وی افزود: نحوه مدیریت ما به نحوی خواهد بود که اگر لازم باشد تا یک ماه بازه توزیع را قرار می‌دهیم و مرتباً پایش می کنیم که چه درصدی از مردم سبد کالایی را دریافت کرده‌اند یا خیر ،لذا مردم هیچ‌گونه عجله‌ای برای دریافت سبد نداشته باشند و در بازه مشخص شده و در زمان مشخص می‌توانند سبد را دریافت کنند.

مدیر اجرایی طرح سبد کالایی گفت: هیچگونه مشکلی در تامین کالا نداریم و همه کالاهای سبد تامین شده است.
نظر شما