يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۱۴
کد خبر: ۷۷۲۴۷
|
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰
دوره های آموزشی مهارت های کارآفرینی و کاریابی در 20 عنوان مختلف در مراکز فرهنگی پایتخت، پذیرای مخاطبان و علاقه مندان است که با توجه به موج بیکاری در کشور و عدم رضایت برخی شاغلان از شغل خود، این دوره ها می تواند کمک شایانی در ایجاد شرایط مطلوب شغلی فراهم کند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دوره های آموزشی مهارت های کارآفرینی و کاریابی در 20 عنوان مختلف در مراکز فرهنگی پایتخت، پذیرای مخاطبان و علاقه مندان است که با توجه به موج بیکاری در کشور و عدم رضایت برخی شاغلان از شغل خود، این دوره ها می تواند کمک شایانی در ایجاد شرایط مطلوب شغلی فراهم کند.

مدیر مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با بیان این مطلب افزود: «کار تیمی و رهبری تیم های کاری»، «مدیریت و تامین منابع مالی»، «شناخت قوانین کسب و کار»، «شیوه های راه اندازی کسب و کار خانگی» از جمله دوره هایی است که عنوان آنها نشان می دهد مهارت های کارآفرینی به صورت کاملا تخصصی و کارآمد در این مراکز آموزش داده می شود.

«سمانه سادات حسینی» با بیان اینکه مهارت های کارآفرینی و کاریابی بر اساس دوره های تدوین شده در گروه «مهارت های اجتماعی و فرهنگی» قرار دارد، تصریح کرد: کارآفرینی شعار نیست بلکه نیاز به تدبیر و درایت و در نهایت عمل دارد و مرکز آموزش سازمان مفتخر است اعلام کند که در این زمینه گام های موثری برداشته است.

بر این اساس مرکز آموزش با تلاش اساتید دانشگاه و متخصصان آموزشی، 20 دوره تخصصی کارآفرینی، 6 دوره تخصصی شیوه های سرمایه گذاری شهری، بیش از 150 کارگاه آموزشی صناعی دستی و هنری و حدود 50 دوره هنر کاربردی را تدوین و طراحی کرده که همگی به صورت مستقیم و غیرمستقیم در اشتغال پایتخت نشینان تاثیر خواهد داشت.

بنابر اعلام اداره طراحی و برنامه ریزی آموزشی این مرکز «مذاکره تجاری موفق»، «ارائه مطالب و سخنرانی شغلی»، «کسب و کار و شیوه های برنامه ریزی استراتژیک»، «مدیریت ریسک در کسب و کارهای نوپا»، «اصول بازاریابی» و «بازاریابی اینترنتی» از دیگر دوره های آموزشی است که در زیرمجموعه گروه مهارت های کارآفرینی و کاریابی قرار دارد و مخاطبان می توانند اطلاعات بیشتر را از طریق فرهنگسراها و خانه های فرهنگ پیگیری کنند.

دوره های آموزشی، محدود به موارد ذکر شده نیست بلکه شهروندان علاوه بر حضور در فرهنگسراها و خانه های فرهنگ، می توانند به سایت sina.farhangsara.ir  مراجعه کنند و یا با شماره 1837 تماس بگیرند تا اطلاعات کامل تری درباره 1200 دوره آموزشی در حال برگزاری در این مراکز کسب کنند.

مطالب مرتبط
نظر شما