يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۱
کد خبر: ۷۹۷۹۵
|
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴
نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران در مراسم اختتامیه سومین جشنواره تئاتر شهر از افتتاح بزرگ‌ترین تالار نمایشی ایران و خاورمیانه تا پایان سال با یک سالن اصلی و هفت سالن جنبی مجهز به پیشرفته‌ترین ابزار فنی روز خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مرتضی طلایی که برای تقدیر از اسماعیل خلج روی صحنه سالن همایش‌های فرهنگسرای اندیشه آمده بود، با ابلاغ سلام شهردار تهران به حاضران در سالن و هنرمندان فعال در جشنواره تئاتر شهر، گفت: من وظیفه دارم از آرش‌های کمانگیری صحبت کنم که جان خود را در هشت سال جنگ تحمیلی فدا کردند و آرزو می‌کنم آرش‌های کمانگیر حاضر ما که نوجوانان و جوانان هنرمند هستند، مقابل جنگ نرم تحمیلی بایستید.
 
نایب‌رئیس شورای شهر تهران با اشاره به تاکید مدیریت شهری پایتخت در دوره جدید به استفاده از زبان هنر افزود: با توجه به نیازهای فرهنگی شهر و جامعه، تا پایان سال بزرگ‌ترین تالار نمایشی ایران و خاورمیانه آماده بهره‌برداری ‌می‌شود. این مجموعه دارای هشت سالن حرفه‌ای شامل یک سالن اصلی و هفت سالن کوچک مجهز به پیشرفته‌ترین ابزار فنی روز است که امیدواریم اهالی تئاتر به خوبی از آن استفاده کنند.
 
وی در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره‌های فیلم و تئاتر شهر در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: ما در مدیریت شهری تهران دنبال حمایت از هنرمندان برای تولید آثاری با موضوع سبک زندگی در این جشنواره‌ها هستیم و از برگزاری چنین رویدادهایی با جدیت تمام حمایت می‌کنیم.
 
طلایی در پایان با اشاره به جنگ نرم دشمن تاکید کرد: برای از پا درآوردن یک تمدن سه محور خانواده، نظام آموزشی و الگوهای مرجع مورد هدف قرار می‌گیرد و ما باید با هنر و فرهنگ غنی تمدن اسلامی ایرانی با این تهاجم مقابله کنیم.

مطالب مرتبط
نظر شما