پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۲۶
کد خبر: ۸۰۴۶۰
|
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹
پیرو درخواست مستندسازان و تصویب شورای سیاستگذاری؛
بنا به درخواست مستندسازان و تصویب شورای سیاست‌گذاری پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، دبیرخانه این رویداد سینمایی مستندهای بلند را هم برای حضور در بخش مسابقه پذیرا می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم شهر با اعلام این خبر از کلیه مستندسازان کشور دعوت کرد تا مستندهای بلندشان را برای حضور در جشنواره به دبیرخانه جشنواره به نشانی تهران، خیابان ولی‌عصر، بعد از پارک ساعی، انتهای ساعی دوم، فرهنگسرای سرو، دبیرخانه جشنواره ارسال یا تحویل کنند. 
 
آخرین مهلت ثبت نام و تکمیل فرم شرکت در جشنواره: (سه شنبه ۳۰ دی) و آخرین مهلت ارسال آثار: پنج‌شنبه ۳۰ بهمن است. 
 
برپایه این خبر، این مستند‌ها باید پیرامون موضوعاتی چون: اشاعه‌ فرهنگ مهربانی، تقویت روحیه‌ صبر میان شهروندان، گسترش نشانه‌ها و نمادهای فرهنگ اسلامی-ایرانی در شهر، اشاعه و ارتقای فرهنگ نظم و قانون‌گرایی، توجه شهروندان به ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، آشنایی شهروندان با تغییرات فرهنگی نامطلوب و آسیب‌های آن، تحکیم بنیان خانواده و بیان جنبه‌های مثبت افزایش جمعیت تولید شده باشند. 
 
پیش از این اعلام شده بود که فیلم‌های مستند با زمان حداکثر ۴۵ دقیقه در این بخش پذیرفته می‌شود. 
 
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، پنجمین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم شهر را با رویکرد ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و توجه به هویت دینی در بهار سال ۱۳۹۴ در دو بخش مسابقه‌ سینمای ایران و‌ سینمای بین‌الملل در تهران برگزار می‌کند.
مطالب مرتبط
نظر شما