يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۲۰
کد خبر: ۸۴۰۵۷
|
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴
نمایشگاه «تهران براتیسلاوا ۲۰۱۵» توسط انجمن تصویرگران ایران در نگارخانه لاله برگزار می‌‎شود.
نمایشگاه تهران براتیسلاوا ۲۰۱۵ در نگارخانه لالهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این نمایشگاه شامل آثار برندگان جایزه بزرگ دوسالانه براتیسلاوا در ۲۵ دوره گذشته، برندگان جوایز نمایشگاه ۲۰۱۵، برندگان ایرانی دوره‎های پیشین و کاندیداهای ایرانی نمایشگاه ۲۰۱۵ است که در حدود ۸۰ اثر را تشکیل می‌‎دهد. 
 
دوسالانه براتیسلاوا یکی از معتبر‌ترین جشنواره‎های تصویرگری بین‎المللی است که با همکاری سازمان یونسکو در اسلواکی برگزار می‌‎شود. جوایز این دوسالانه شامل جایزه بزرگ، سیب طلایی و پلاک طلایی است. 
 
چندی پیش نیز انجمن، نمایشگاه مشابهی از آثار راه‎یافتگان به نمایشگاه بلونیای ۲۰۱۵ و راه‎یافتگان ایرانی دوره‎های پیشین این نمایشگاه را با عنوان «تهران بلونیا ۲۰۱۵» و «اصفهان بلونیا ۲۰۱۵» برگزار کرده‎بود. 

در برگزاری این نمایشگاه نهادهایی چون، نمایشگاه براتیسلاوا، شورای کتاب کودک، نگارخانه لاله، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و انتشارات خانه ادبیات کودک یاریگر انجمن تصویرگران بوده‎اند.
 
تهران براتیسلاوا ۲۰۱۵، روز جمعه ۲۲ آبان ۹۴، از ساعت ۱۷ تا ۲۰ گشایش می‌‎یابد و تا ۴ آذر از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۹ در نگارخانه لاله به نشانی خیابان دکتر فاطمی، جنب هتل لاله به روی بازدیدکنندگان گشوده خواهدبود. 
مطالب مرتبط
برچسب ها: نگارخانه لاله
نظر شما