چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۲۶
کد خبر: ۸۵۵۳۰
|
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳
مرحله نهایی سومین دوره مسابقات قرآنی «سراج» ۱۵ و ۱۶ بهمن‌ماه باحضور ۴۵۰ برگزیده مرحله مقدماتی در فرهنگسرای قران برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری، مرحله نهایی سومین دوره مسابقات جلسات قرآنی تهران «سراج» با حضور ۴۵۰ برگزیده مرحله مقدماتی در بخش خواهران و برادران در این مرکز برگزار شد.
 
در این دوره از مسابقات که برای سه گروه سنی زیر ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال در نظر گرفته شد، ۱۶ هزار و ۵۰۰ نفر علاقه‌مند قرآنی ثبت نام کردند که از این تعداد ۹ هزار و ۸۷ نفر از یکم تا دهم بهمن ماه ۹۴ در تمامی فرهنگسراها با یکدیگر به رقابت پرداختند.
 
مرحله نهایی سومین دوره مسابقات جلسات قرآنی شهر تهران برگزار شد

مرحله نهایی این مسابقات با حضور ۴۵۰ برگزیده مرحله مقدماتی، روز ۱۵ و ۱۶ بهمن از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ و از ساعت ۱۴ تا ۱۹:۳۰ برگزار ‌شد.
روز پنج‌شنبه ۱۵ بهمن خواهران شرکت‌کننده در دو رشته ترتیل و تحقیق در فرهنگسرا حضور یافتند و مهارت‌های تکنیکی و فنی خود در تلاوت قرآن کریم را محک زدند. همچنین روز جمعه ۱۶ بهمن ماه از ساعت ۹ صبح برادران شرکت کننده در این مسابقه در فرهنگسرا به رقابت پرداختند.

مرحله نهایی سومین دوره مسابقات جلسات قرآنی شهر تهران برگزار شد

استادان موسوی بلده (صوت)، میرداماد (لحن)، یاریگل(تجوید)، اخوان اقدم (وقف و ابتدا) در رشته قرائت ترتیل و همچنین استادان خواجوی (وقف و ابتدا) ، حنیفی (لحن) ، ملک شاهی ( صوت) و  پورزرگری ( تجوید) رشته قرائت تحقیق را داوری کردند.
 
مرحله نهایی سومین دوره مسابقات جلسات قرآنی شهر تهران برگزار شد

مراسم اختتامیه سومین دوره مسابقات قرآن سراج روز سه‌شنبه ۲۷ بهمن‌ماه در مسجد امام صادق علیه السلام واقع در میدان فلسطین با تجلیل از ۳۰ نفر از برگزیدگان نهایی و همچنین اجرای تلاوت قاریان برتر برگزار خواهد شد.
نظر شما