شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۳۶
کد خبر: ۸۶۰۳۴
|
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵
به مناسبت فرارسیدن هفته منابع طبیعی و روز درختکاری و در ادامه برگزاری ویژه‌برنامه «هم عهدی با شهدا»، مراسم کاشت ۴ هزار نهال روز چهارشنبه ۱۹ اسفند در تپه نورالشهدای بوستان ایثار برگزار می‌شود.
کاشت ۴ هزار نهال به یاد شهدای شهر تهران در تپه نور الشهدابه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ویژه‌برنامه کاشت نهال هم عهدی شهروندان تهران با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره ۲۳ هزار شهید تهرانی برگزار می‌شود.
  
روز چهارم از «طرح کاشت نهال هم عهدی شهروندان تهرانی» در ادامه فاز دوم طرح هم عهدی با ۲۳ هزار شهید شهر تهران و همزمان با ایام فاطمیه و هفته منابع طبیعی، چهارشنبه ۱۹ اسفند در محل بوستان ایثار (تپه نورالشهدا) برگزار می‌شود. 
 
در این برنامه که از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با همراهی مناطق ۲، ۵، ۹، ۱۰ و ۲۲ انجام می‌شود، به هر یک از هم عهدان، یک نهال درخت به یاد یک شهید شهر تهران اهدا می‌شود تا با کاشت آن با شهید خود همراه و همدل شوند. 
 
طرح کاشت نهال به یاد شهیدان شهر تهران روز چهارشنبه۱۹ اسفند ساعت۳۰: ۹  با حضور مدیران سازمان فرهنگی هنری و سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تهران، جمعی از فرماندهان دانشگاه علوم انتظامی امین، مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران، چهره‌های فرهنگی و هنری پایتخت، خانواده‌های هم عهد شده با شهدا و مدیران و مسئولان ادارات و نهادهای منطقه‌ای برگزار خواهد شد. 
 
در این مراسم گروه سرود علوم انتظامی به اجرای سرودهای حماسی می‌پردازند. همچنین ویژه‌برنامه زیارت نمادین حرم حضرت زینب(س) برگزار و مشتاقان زیارت آن حضرت در کنار تصویر بزرگ گنبد و بارگاه پیام‌آور عاشورا عکس یادگاری می‌اندازد و عکس‌های چاپ شده بلافاصله به آن‌ها اهدا می‌شود. 
 
علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این مراسم روز چهارشنبه ساعت ۹ صبح به شهرک شهید باقری، ضلع شمالی بلوار آیت الله مظفری، تپه نورالشهدا، بوستان ایثار مراجعه کنند.
مطالب مرتبط
نظر شما