سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۳۳
کد خبر: ۸۶۰۵۸
|
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶
فرهنگسرای عطار نیشابوری برگزار می‌کند؛
در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ایستگاه عکاسی در قرارگاه فرهنگی هنری هم عهدی در گلزار شهدا برگزار می‌شود.
ایستگاه عکاسی در قرارگاه فرهنگی هنری هم عهدیبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ به همت فرهنگسرای عطار نیشابوری در قرارگاه فرهنگی هنری هم عهدی با شهدا، ایستگاه «عکاسی» روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۰، ۲۱، ۲۷ و ۲۸ اسفند ساعت ۱۰ تا ۱۸ در گلزار شهدا برپا می‌شود. 
 
در این ایستگاه تصاویری از شهدا و نمادهایی از جنگ همچون؛ پوتین، قمقمه، کلاه، سربند، چفیه و... به چشم می‌خورد و شهروندان در کنار این تصاویر عکس یادگاری می‌اندازند و عکس‌های گرفته شده از طریق تلگرام به آن‌ها هدیه داده می‌شود. 
 
همچنین در آیین اختتامیه طرح نهال هم عهدی با گردهمایی بزرگ هم عهدان که در روز ۲۰ اسفند ساعت ۱۴ برگزار می‌شود، تعدادی از شهروندان منطقه ۱۰ که در برنامه ضیافت ستارگان با شهدا هم عهد شدند نیز حضور دارند و با شهیدان تجدید میثاق می‌کنند. 
  
در این اختتامیه گروه سرود فرهنگسرای عطار نیشابوری به اجرای سرود با موضوع شهدای مدافعان حرم می‌پردازند. 
  
در طرح کاشت نهال هم عهدی با شهدا که پیش از این در فضای سبز دانشگاه امام حسین (ع)، بوستان‌های آزادگان و ولایت، ایثار انجام شد به هر یک از هم عهدان، یک نهال درخت به یاد یک شهید شهر تهران اهدا شد تا با کاشت آن با شهید خود همراه و همدل شوند. اختتامیه این ویژه‌برنامه روز پنجشنبه بیستم اسفندماه در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران با حضور خانواده هم عهدان شهدا برگزار می‌شود.
مطالب مرتبط
نظر شما