جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۰۷
کد خبر: ۸۶۸۰۹
|
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در روزهای برگزاری نخستین نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران ۳۰ تفاهم‌نامه همکاری با دیگر سازمان‌ها و نهادها امضا می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، امضای تفاهم‌نامه، توافق‌نامه و انعقاد قرارداد با مراکز و ادارات متفاوت از جمله برنامه‌هایی است که در مدت زمان برگزاری نخستین نمایشگاه فرهنگ و هنر اجرا می‌شود. 
 
امضای همکاری با پایگاه مقاومت شهید بهشتی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، موزه علوم و فنون، بکی از کارخانجات تولید اسباب بازی برای تولید بازی، مجموعه ورزشی آزادی، شرکت بهره‌برداری مترو و... از جمله مراکزی هستند که با سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تفاهم‌نامه و توافق‌نامه مشترکی را به امضا می‌رسانند. این انعقاد قرارد‌ها و تفاهم‌نامه‌ها از سوی مناطق ۲۲گانه به اجرا می‌رسد. 

نخستین نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران از ۲۸ اردیبهشت تا ۳ خرداد پذیرای شهروندان تهرانی است. علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه‌ها می‌توانند به نشانی خیابان ولی‌عصر(عج)، ابتدای بزرگراه نیایش، پردیس سینما گالری ملت مراجعه کنند. همچنین شهروندان از مناطق مختلف شهر تهران با مراجعه به فرهنگسرا‌ها و ثبت‌نام در تور «فرهنگ گردی شهر تهران» می‌توانند از نمایشگاه بازدید به عمل آورده و در برنامه‌های شاد و مفرح نمایشگاه شرکت کنند.
مطالب مرتبط
نظر شما