چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۵
کد خبر: ۸۷۹۱۹
|
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷
فرهنگسرای عطار برگزار می‌کند:
برنامه «آدینه‌ها عیدند» در جشنواره تابستانی ۹۵ با رویکرد تاکید بر فضایل اخلاقی، خانواده و تکریم زندگی جمعه ۱ مرداد ساعت ۱۶ در بوستان اعتماد برگزار می‌شود.
«آدینه‌ها عیدند» در جشنواره تابستانی ۹۵به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، گسترش محاسن و فضایل اخلاقی با تمرکز بر اخلاق عمومی و خصلت‌های محوری، تقبیح رذایل و مفاسد اخلاقی به‌منظور کاهش رفتارهای غیراخلاقی در سطح شهر، تحکیم نهاد خانواده با توجه به کاربرد فضایل اخلاقی در خانواده، فعال نمودن، ظرفیت‌های بالقوه کانون‌های مردم‌نهاد و مراکز مشارکتی سازمان، فعال شدن فرهنگسراها در روزهای جمعه، جهت غنی‌سازی اوقات فراغت خانواده‌ها از جمله اهداف این برنامه است.

آدینه‌ها عیدند در دو بخش ایستگاهی و استیج برگزار می‌شود، با برنامه‌های متنوعی چون سلامت و تندرستی، آموزش‌های شهروندی، مشاوره قضایی و حقوقی، مسابقات ورزشی، قرآن بخوانید عیدی بگیرید، فرهنگ ترافیک و فضای شاد و مفرحی را برای خانواده‌ها تدارک دیده است.
ویژه برنامه «بازی‌های خوش» بازی‌های بومی و محلی ایرانی چون طناب کشی، لی‌لی، هفت‌سنگ، ترافیک منچ و ... نیز سعی دارد تا این روز تعطیل را به روزی خاطره ساز برای مخاطبان خود تبدیل کند.

جشنواره فرهنگی هنری آدینه‌ها عیدند جمعه‌های هر هفته با اجرای برنامه‌های شاد و مفرح در بوستان اعتماد میزبان خانواده‌ها خواهد بود. در این جشنواره علاوه بر برپایی غرفه‌های فرهنگی هنری، هنرمندان به اجرای برنامه‌های شاد و طنز می‌پردازند.

علاقه مندان می‌توانند برای حضور در این جشنواره می‌توانند جمعه‌ها ساعت ۱۶ به نشانی میدان بریانک، خیابان دعوتی، بوستان اعتماد مراجعه کنند.

نظر شما