جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۳۵
کد خبر: ۸۸۴۶۵
|
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
خانه فرهنگ آیه، یکشنبه ۳۱ مردادماه در برنامه آیینه فرهنگ به معرفی و تکریم «عزت‌الله مهرآوران»، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون می‌پردازد.
نشست صمیمانه با «عزت‌الله مهرآوران» در خانه فرهنگ آیهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، خانه فرهنگ آیه به‌منظور معرفی و تجلیل مفاخر ملی این مرزوبوم و الگوسازی مناسب برای جوانان، «برنامه آیینه» فرهنگ را با حضور استادان و پیشکسوتان حوزه‌های مختلف علمی، هنری، ادبی، فرهنگی و ... برگزار می‌کند.
 
 سخنرانی، تجدید خاطرات و بازگو کردن فراز و نشیب‌های کاری و هنری در مسیر نیل به موفقیت توسط میهمانان از بخش‌های ویژه این برنامه به شمار می‌رود که به‌منظور معرفی الگوهای موفق برای شهروندان به‌خصوص نوجوانان و جوانان اجرا خواهد شد.
 
 خانه فرهنگ آیه در این برنامه از عزت الله مهرآوران، نویسنده، کارگردان، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون دعوت به عمل‌آورده است.
 
 در بخشی از این نشست صمیمانه، میهمان برنامه باهدف ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی به خوانش سطوری از نوشته‌های خود می‌پردازد و در ادامه کتاب‌هایی به امضاء این نویسنده و کارگردان به فعالان فرهنگی اهدا خواهد شد.
 
 
 در اجراهای پیشین این برنامه مفاخر و اساتیدی چون داوود رشیدی، جمشید مشایخی، مصطفی رحمان دوست، مرتضی احمدی، هوشنگ مرادی کرمانی، راضیه تجار، شوکت حجت و ... حضور داشتند.
 
 علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و حضور در این نشست ،یکشنبه ۳۱ مردادماه ساعت ۱۸  به خانه فرهنگ آیه واقع در شهرک اکباتان، خیابان اصلی فاز یک، روبروی ورزشگاه راه‌آهن مراجعه کنند و با شماره تلفن ۴۴۶۶۷۶۳۳ تماس بگیرند.
نظر شما