پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۱۲
کد خبر: ۹۱۱۷۲
|
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹
مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۱ برگزار می‌کند؛
مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۱ کارگاه روز روشنایی را با محوریت دشمن شناسی پنج‌شنبه ۱۴بهمن برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بهنام خادم مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۱ با اشاره به برگزاری نشست روز روشنایی در این منطقه گفت: این برنامه با محورهای دشمن شناسی، بررسی فتنه۸۸، صیانت از جهت گیری‌های اصلی انقلاب و برجام و نقش دشمن در فرایند اجرای آن برگزار می‌شود. 
 
وی افزود: در این برنامه سید امیر پور فضلی محقق و نویسنده کتاب دشمن شناسی سخنرانی خواهد کرد.
 
خادم ضمن دعوت از تمامی گروه‌های سنی برای شرکت در نشست کارگاه روز روشنایی بیان کرد: جامعه اسلامی هیچگاه نباید خود را از خطر توطئه دشمنان مصون بداند. کشف و درک نقشه دشمنان رکن اصلی حراست از اقتدار ملی است و برگزاری چنین برنامه‌هایی می‌تواند گامی هر چند کوچک در راستای افشا و تبیین توطئه‌های استکبار باشد و آن‌ را لازمه حفظ دستاوردهای انقلاب دانست.
  
مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۱ دهه مبارک فجر را زمانی مناسب برای برگزاری چنین نشست‌هایی دانست و در پایان نسبت به استمرار برگزاری چنین جلساتی اظهار امیدواری کرد. وی همچنین در پایان از شهروندان برای حضور در این نشست دعوت کرد.
   
علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این نشست روز پنج‌شنبه ۱۴ بهمن از ساعت ۱۵ به نشانی خیابان کارگر تقاطع خیابان جمهوری اسلامی، فرهنگسرای آی تی مراجعه کنند و  برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 66902138 تماس بگیرند.
مطالب مرتبط
نظر شما