چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۰۹
کد خبر: ۹۳۵۰۲
|
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
سومین جشنواره «مادران قصه‌گوی شهر تهران» در فرهنگ‌سراهای مناطق ۲۲گانه شهر تهران برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با فرا رسیدن فصل تابستان و برگزاری «جشنواره تابستانی تهران»، سومین جشنواره «مادران قصه‌گوی شهر تهران» به همت سازمان فرهنگی هنری در مناطق مناطق ۵-۶-۸-۱۰-۱۲-۱۳-۱۴ تهران اجرا می‌شود.

هدف از برگزاری این جشنواره ترویج فرهنگ مطالعه به واسطه قصه‌گویی، آموزش مهارت‌های لازم به مادران برای به‌کارگیری هنر قصه‌گویی، آموزش مادران در انتخاب کتاب مناسب و ایجاد شور و شوق در مادران به حضور در حرکت‌های اجتماعی و فرهنگی است. 
 
مادران علاقه‌مند به حضور در این جشنواره در دو سطح مقدماتی و پیشرفته آموزش خواهند دید و کلاس‌ها به صورت تعاملی با فراگیران برگزار خواهد شد. 
 
ثبت‌نام‌کنندگان در جشنواره از ۱۵ مرداد تا ۵ شهریور توسط مربیان قصه‌گویی آموزش می‌بینند و آماده حضور در مرحله نهایی خواهند شد. نفرات برتر جشنواره نیز با رأی داوران انتخاب شده و در مراسم اختتامیه در شهریور ماه تقدیر می‌شوند.
 
علاقه‌مندان برای ثبت نام در کلاس‌ها و شرکت در جشنواره «مادران قصه‌گوی شهر تهران» تا ۱۰ مرداد ماه فرصت دارند به یکی از مراکز فرهنگی هنری مناطق ۵-۶-۸-۱۰-۱۲-۱۳-۱۴ مراجعه کنند.

مطالب مرتبط
نظر شما