يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۰۱
کد خبر: ۹۳۶۱۲
|
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
کتابخانه شهدای حصارک، کارگاه‌ ادبی آموزشی «خیال ببافیم، قصه بسازیم» را با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی و غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان برگزار می‌کند.
در کتابخانه حصارک «خیال ببافیم، قصه بسازیم»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران،  برنامه «خیال ببافیم، قصه بسازیم» همزمان با پویش کتابخوانی در جشنواره تابستانی فصل مهربانی و با هدف ارتقا سطح علاقه‌مندی کودکان و نوجوانان به کتاب و کتاب‌خوانی و همچنین غنی سازی اوقات فراغت آن ها، در روز یکشنبه‌ اول  مردادماه ساعت 10 در کتابخانه شهدای حصارک برگزار می‌شود.
 
در جریان برگزاری این برنامه، عزت‌الله الوندی نویسنده و کارشناس ادبی حوزه کودک و نوجوان در بخش اول کارگاه، فنون نویسندگی را آموزش می‌دهد و در ادامه مسابقه داستانک‌نویسی برگزار می‌شود.
 
 خوانش آثار خلق شده توسط دانش‌آموزان، نقد و بررسی این آثار و آموزش نکاتی پیرامون فنون نویسندگی به منظور کشف استعدادهای ادبی نیز از دیگر بخش‌های این ویژه‌برنامه است و در بخش پایانی جلسه، جوایزی در قالب کتاب های برگزیده کودک و نوجوان به منتخبان اهدا خواهد شد.
 
علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه به کتابخانه شهدای حصارک واقع در جنت‌آباد شمالی، بلوار سیمون بولیوار، نبش ایرانشهر شمالی مراجعه کنند و با شماره 44832747 تماس بگیرند.
نظر شما