چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۱۱
کد خبر: ۹۵۱۴۲
|
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
اینفوگرافی «اخلاق رسانه‌ای از دیدگاه رهبر معظم انقلاب» توسط فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی به مدیران خبرگزاری‌ها و مطبوعات در نمایشگاه مطبوعات اهدا شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی اینفوگرافی «اخلاق رسانه‌ای از دیدگاه رهبر معظم انقلاب» را در نمایشگاه مطبوعات به مدیران خبرگزاری‌ها و مطبوعات اهدا کرد. بهزاد تیمورپور رییس این فرهنگ‌سرا در این رابطه اظهار کرد: یکی از نقش‌های فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی مطرح کردن و مطالبه انتظارات رهبری از رسانه‌ها است.

وی افزود: با اهدای اینفوگرافی به مدیران و اهالی رسانه فرصتی برای بازخوانی این منویات رهبری در حوزه رسانه در زمان برپایی نمایشگاه مطبوعات ایجاد شد. در این اینفوگرافی موضوع سواد رسانه، وظایف مطبوعات و رسانه‌ها، بایدها و نبایدها در حوزه رسانه، مهم‌ترین ویژگی‌های مطبوعات و رسانه‌ها از دیدگاه مقام معظم رهبری مورد اشاره قرار گرفته است.

نقد نمایشگاه مطبوعات در عصرانه سواد رسانه‌ای
عصرانه سواد رسانه‌ای نیز با نقد و بررسی عملکرد کیفی و کمی نمایشگاه مطبوعات در محل برپایی این نمایشگاه توسط فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار شد. در این برنامه محمدصادق افراسیابی رییس انجمن سواد رسانه‌ای، بهزاد تیمورپور رییس فرهنگ‌سرای رسانه، سجاد کرمی نامیوندی و محمود نیک‌خواه حضور داشتند.

در این نشست که چهارشنبه ۱۰ آبان برگزار شد، کارشناسان عملکرد کیفی و کمی نمایشگاه مطبوعات را نقد و بررسی کردند.
نظر شما