چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۰۲
کد خبر: ۹۹۸۸۷
|
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات به منظور معرفی و حمایت از مشاغل و کالاهای ایرانی، اقدام به برگزاری مسابقه عکاسی با عنوان «تولید ایرانی، افتخار ایرانی» در سه محور مشاغل سنتی، مشاغل خانگی و مشاغل نو آورانه کرده است.
فراخوان مسابقه عکاسی «تولید ایرانی، افتخار ایرانی» منتشر شدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فراخوان مسابقه عکاسی «تولید ایرانی، افتخار ایرانی» از سوی فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات منتشر شد و هدف از برگزاری این مسابقه تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری و  نامگذاری سال ۱۳۹۷ توسط ایشان به نام «حمایت از کالای ایرانی»،  معرفی و حمایت از مشاغلی است که تا کنون مهجور مانده‌اند.

محورهای مسابقه عبارت است از:
مشاغل سنتی: نساجی، سفال، سرامیک و ...
مشاغل خانگی: تزیینات، دست بافته های خانگی و ...
مشاغل نو آورانه: مشاغلی که توسط خود شخص ابداع و اجرا شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند با در نظر گرفتن شرایط زیر در این مسابقه شرکت کنند:
هر شرکت کننده می‌تواند تا ۵ عکس به صورت فایل دیجیتالی، رنگی یا مونوکروم با فرمت jpg و حجم حداکثر ۵ مگابایت با دقت 300dpi، ارسال کند.
آثار ارسالی بایستی فاقد هر گونه آرم، علامت، نام، برچسب، نوشته، کادر و پاسپارتو باشد.
شرکت کنندگان می‌توانند در هر سه محور مسابقه شرکت نموده و حداکثر، در مجموع ۵ عکس ارسال کنند.
آثار می بایست از طریق فرم الکترونیکی مسابقه در سایت فرهنگسرای فناوری اطلاعات (بخش فراخوان ها) به نشانی: it.farhangsara.ir بارگذاری شود.

مهلت شرکت در مسابقه ۲۰ آذر ماه ۱۳۹۷ است.

به آثار برتر پس از داوری از سوی وحید حسینی جوادی و غلامحسن آذری جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌‎شود.

ارسال عکس برای شرکت در مسابقه، به منزله اعلام مالکیت اثر توسط شرکت کننده است. در صورت اثبات عدم مالکیت، هر نوع امتیاز و عنوانی که به عکس تعلق گرفته باشد، بازپس گرفته شده و مسئولیتهای قانونی، عرفی و اخلاقی این موضوع به عهده شرکت کننده است.

فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات مجاز است تصاویر ارسالی به مسابقه را به هر شکل در فضای مجازی و یا در هر قالبی چاپ و منتشر کند. 

فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات در تقاطع خیابان‌های کارگر و جمهوری اسلامی واقع شده است. برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۹۰۲۱۴۰ تماس بگیرید.
نظر شما