يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۵۸
کد خبر: ۱۲۲۶۷۴
|
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
سی و نهمین شماره دوهفته‌نامه «قاصدک» با هدف ارائه گزارشی از مجموعه فعالیت‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سی و نهمین شماره دوهفته‌نامه «قاصدک» با هدف ارائه گزارشی از مجموعه فعالیت‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از ۱۴ تا ۳۰ بهمن ماه منتشر شد. 

این شماره در ۲۸۳ صفحه و در دو بخش انتشار یافت؛ بخش نخست شامل گزارش‌های میدانی و توصیفی، مصاحبه و گزارش‌های تصویری از رویدادها و برنامه‌های برگزارشده است و بخش دوم شامل نمایه‌ای از عناوین برنامه‌های مراکز سازمان فرهنگی هنری در دو بخش برنامه‌های مجازی و برنامه‌های میدانی در بازه زمانی ۱۴ تا ۳۰ بهمن توسط معاونت رسانه، ارتباطات و فضای مجازی تولید و منتشر شده است.

برگزیده شدن فیلم «بدون قرار قبلی» در جشنواره فیلم فجر، برگزاری «فرهنگ‌سرای ایران ما انقلاب ما» در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اجرای پوئم‌سمفونی «سرباز» در جشنواره موسیقی فجر، رونمایی از تابلوی سردر «خانه‌های علوی»، میزبانی فرهنگ‌سرای ارسباران از جشنواره موسیقی فجر، گفت‌وگو با مدیر امور کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری، اهدای اسباب‌بازی به کودکان نیازمند در طرح «هم‌بازی» و معرفی امکانات «کارت منزلت» تعدادی از مهم‌ترین مطالب این شماره «قاصدک» است. 

گزارشی از فعالیت نگارخانه‌ها، کتابخانه‌ها و برنامه‌های آموزشی سازمان در دو هفته پایانی بهمن ماه از دیگر بخش‌های این مجله است.

مجله قاصدک از سال ۱۳۹۸ تا کنون هر دو هفته یک بار و با هدف ارائه گزارشی از مجموعه فعالیت‌های سازمان فرهنگی هنری به مدیران فرهنگی تولید می‌شود.

برای مطالعه مطالب این شماره قاصدک، اینجا کلیک کنید.

نظر شما