يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۲۰
کد خبر: ۱۲۳۰۱۷
|
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
چهلمین شماره دوهفته‌نامه «قاصدک» با هدف ارائه گزارشی از مجموعه فعالیت‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، چهلمین شماره دوهفته‌نامه «قاصدک» با هدف ارائه گزارشی از مجموعه فعالیت‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از ۱ تا ۱۳ اسفند ماه منتشر شد. 

این شماره در ۲۸۳ صفحه و در دو بخش انتشار یافت؛ بخش نخست شامل گزارش‌های میدانی و توصیفی، مصاحبه و گزارش‌های تصویری از رویدادها و برنامه‌های برگزارشده است و بخش دوم شامل نمایه‌ای از عناوین برنامه‌های مراکز سازمان فرهنگی هنری در دو بخش برنامه‌های مجازی و برنامه‌های میدانی در بازه زمانی ۱ تا ۱۳ اسفند توسط معاونت رسانه، ارتباطات و فضای مجازی تولید و منتشر شده است.

تجلیل از صلاح زواوی سفیر سابق فلسطین، بازدید معاون اول رییس‌جمهور از «فرهنگ‌سرای منتظر»، تشکیل شورای اندیشه‌ورز آفرینش‌های ادبی، امضای تفاهم‌نامه سازمان فرهنگی هنری با بنیاد قلم‌چی، نگاهی به فعالیت‌های موسسه هاتف شهر، معرفی پردیس تئاتر تهران، مروری بر محصولات تولیدشده سازمان، معرفی خانه موزه بازار و گفت‌وگو با مشاور رییس سازمان در امور بانوان تعدادی از مهم‌ترین مطالب این شماره «قاصدک» است. 

گزارشی از فعالیت نگارخانه‌ها، کتابخانه‌ها و برنامه‌های آموزشی سازمان در دو هفته اول اسفند ماه از دیگر بخش‌های این مجله است.

مجله قاصدک از سال ۱۳۹۸ تا کنون هر دو هفته یک بار و با هدف ارائه گزارشی از مجموعه فعالیت‌های سازمان فرهنگی هنری به مدیران فرهنگی تولید می‌شود.

برای مطالعه مطالب این شماره قاصدک، اینجا کلیک کنید.
نظر شما