يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۰۷
کد خبر: ۱۲۳۹۵۴
|
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
چهل و دومین شماره دوهفته‌نامه «قاصدک» با هدف ارائه گزارشی از مجموعه فعالیت‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، چهل و دومین شماره دوهفته‌نامه «قاصدک» با هدف ارائه گزارشی از مجموعه فعالیت‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از یکم تا ۳۱ فروردین ماه منتشر شد. 

این شماره در ۳۲۳ صفحه و در دو بخش انتشار یافت؛ بخش نخست شامل گزارش‌های میدانی و توصیفی، مصاحبه و گزارش‌های تصویری از رویدادها و برنامه‌های برگزارشده است و بخش دوم شامل نمایه‌ای از عناوین برنامه‌های مراکز سازمان فرهنگی هنری در دو بخش برنامه‌های مجازی و برنامه‌های میدانی در بازه زمانی یکم تا ۳۱ فروردین ماه توسط معاونت رسانه، ارتباطات و فضای مجازی تولید و منتشر شده است.

افتتاح فرهنگ‌سرای سلامت، آیین اختتامیه جشنواره دستاوردهای کانون‌ها، رونمایی سامانه مشاوره کتاب «سمک»، رونمایی از کتاب‌های حجت‌الاسلام رهبر، گفت‌وگو با غلامعلی افروز، استقبال شهروندان از مراکز سازمان در نوروز، جشنواره فرهنگی ایران و افغانستان، نشست خبری برنامه‌های «بر آستان جانان» و ضیافت‌الحسین(ع) تعدادی از مهم‌ترین مطالب این شماره «قاصدک» است. 

گزارشی از فعالیت نگارخانه‌ها، کتابخانه‌ها و برنامه‌های آموزشی سازمان در فروردین ماه از دیگر بخش‌های این مجله است.

مجله قاصدک از سال ۱۳۹۸ تا کنون هر دو هفته یک بار و با هدف ارائه گزارشی از مجموعه فعالیت‌های سازمان فرهنگی هنری به مدیران فرهنگی تولید می‌شود.

برای مطالعه مطالب این شماره قاصدک، اینجا کلیک کنید.

نظر شما