يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۴۸
کد خبر: ۱۲۴۲۳۳
|
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
كتابخانه دكتر شهيدي كتاب "دوست بزرگ، دوست کوچک " را در یازدهمین فرهنگسرای کتاب رونمايي مي كند.
رونمایی کتاب
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری فرهنگ و هنر، برنامه رونمايي از كتاب " دوست بزرگ، دوست کوچک " نوشته کلرژوبرت با مشاركت انتشارات "رود آبي" و کانون مداد خیال با حضور  نويسنده و تصویرگركتاب کلرژوبرت و كارشناس برنامه مرجان ريحانيان، مترجم، نويسنده و عضو شوراي كتاب روز یکشنبه 25 اردیبهشت ساعت11 در یازدهمین فرهنگسرای کتاب واقع در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار مي شود. 
کتاب " دوست بزرگ، دوست کوچک " ویژه کودکان با موضوع داستانی پیرامون دوستی و اشاره به حدیثی از امام علی (ع) درباره دوستی می باشد.. 
کلر ژوبرت متولد سال ۱۳۴٠ در فرانسه می باشد در سن ۱٩ سالگی مسلمان شد و از سال ۱۳۶۲ با همسرش که ایرانی است مقیم ایران شد. وی لیسانس علوم تربیتی، فوق لیسانس ادبیات کودک (از راه دور از دانشگاه «لو مان» فرانسه) و تحصیلات حوزوی (سطح دو) دارد.وی کار نویسندگی و تصویرگری را همزمان از سال ١٣٧٥ آغاز کرد و به دو زبان فارسی و فرانسه می‌نویسد. حدود 80 عنوان کتاب به زبان فارسی دارد که اکثر آنها را خودش تصویرگری کرده‌ است.
مرجان ریحانیان،کارشناس برنامه، متولد سال 51 در تهران و داراي مدرك كارشناسي ارشد ادبیات کودک و نوجوان از دانشگاه شهید بهشتی با سابقه تدریس کارگاه های آموزشی ویژه کودکان است. 
علاقه مندان براي حضور در اين برنامه مي توانند به نشاني: مصلی امام خمینی(ره)، سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ، فرهنگسرای کتاب مراجعه كنند و يا جهت کسب اطلاعات بیشتربا شماره تلفن77913098 تماس بگيرند.

نظر شما