سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۵۴
کد خبر: ۱۲۴۲۷۹
|
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
گروه هنری متناقض، نمایشگاه گروهی نقاشی متناقض را برگزار می کند:
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نهج البلاغه (آفتاب سابق)، نمایشگاه گروهی نقاشی باعنوان " متناقض " از روز شنبه 24 تا 29 اردیبهشت 1401 در نگارخانه آفتاب فرهنگسرای نهج البلاغه برگزار می گردد.

نمایشگاه گروهی نقاشی متناقض با آثاری به سبکهای، رئالیسم و امپرسیونیسم به سرپرستی حسام طاهری

( متولد 1378/12/18 دانشجوی مقطع کارشناسی نقاشی) مدیر گروه هنری متناقض در نگار خانه آفتاب افتتاح خواهد شد.

هنرمندان شرکت کننده :

استاد مجید احمدی، حسام طاهری، فائزه شهبازی، محمد رضا شهریاری و سلیمه یساری

از ویژگیهای این نمایشگاه، شرکت همزمان هنرمندان جوان و با سابقه است. از جمله هنرمندان بنام در این نمایشگاه، حضور استاد مجید احمدی می باشد.

وی متولد 27 بهمن 1342 در شهر تهران، خیابان خوش که هنر را از کودکی و بطور خود آموز آموخته است و با بسیاری از اساتید هنرهای مختلف مراوده داشته و در نمایشگاههای مهمی تا سال 1375 چه در داخل و خارج ایران شرکت نموده و از آن سال تاکنون در هیچیک از نمایشگاههای داخلی و خارجی دیده نشده است. ایشان دارای دو سبک جدید در نقاشی و مینیاتور خط میباشند .

علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از روزشنبه 24 تا 29 اردیبهشت ماه 1401 همه روزه از ساعت 16تا 19 به نگارخانه آفتاب فرهنگسرای نهج البلاغه مراجعه نمایند.

فرهنگسرای نهج البلاغه در خیابان دکتر شریعتی، روبروی خیابان شهید کلاهدوز (دولت)، خیابان امامزاده واقع شده است. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 22009000 داخلی 112 تماس حاصل نمایید.


نظر شما