يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۴۸
کد خبر: ۱۲۴۳۵۶
|
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
نمایشگاه انفرادی نقاشی‌های مصطفی دشتی از روز جمعه ۳۰ اردیبهشت ماه در گالری پردیس ملت برپا می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایشگاه انفرادی نقاشی‌های مصطفی دشتی از روز جمعه ۳۰ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری پردیس ملت افتتاح می‌شود.

این نمایشگاه دومین نمایش انفرادی آثار دشتی در گالری پردیس ملت است که به نمایش آخرین مجموعه آثار این هنرمند پیشکسوت اختصاص دارد.

مصطفی دشتی از نقاشان به نام سبک انتزاعی است که از سال ۱۳۶۵ به صورت حرفه‌ای در تهران مشغول به نقاشی است. او تا کنون در بیش از ۵۰ نمایشگاه انفرادی و ۷۰ نمایشگاه گروهی در ایران و خارج از کشور حضور داشته است.

دشتی در آثارش به جهان‌بینی خاص خود رسیده است. وی جزو معدود نقاشانی به شمار می‌رود که در ابعاد بزرگ نقاشی می‌کند و دل‌مشغولی عمده در آثارش، پرداختن به طبیعت است. آثار اولیه نقاشی او از بیابان و منظره شروع شده است و هنوز هم بر این نظر است که نقاشی‌هایش ریشه در منظره دارد.

این نمایشگاه تا ۲۰ خردادماه ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید هر روز از ساعت ۱۱ تا ۱۹ و روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۵ تا ۱۹ به گالری پردیس ملت به نشانی خیابان ولی‌عصر(عج)، ابتدای بزرگراه هاشمی رفسنجانی (نیایش)، روبه‌روی بزرگراه کردستان، طبقه منفی ۲ مراجعه کنند.

نظر شما