يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۱۷
کد خبر: ۱۲۵۰۸۲
|
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
مدیریت فرهنگی هنری منطقه چهار اعلام کرد؛
کارگاه قصه گویی"به وقت قصه " و کارگاه روانشناسی "سایبان زندگی " دوشنبه و سه شنبه این هفته به همت کتابخانه لویزان و خانه فرهنگ حکیمیه برگزار می شود.
برنامه های فرهنگی هنری منطقه 4به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ هنر، کارگاه قصه گویی "به وقت قصه" باهدف ترویج و اشاعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی با حضور محسن رجایی روز دوشنبه ششم تیرماه، ساعت 10:30 در کتابخانه لویزان برگزار می شود.
در این برنامه کارشناس قصه گویی با استفاده هنرمندانه از ابزارهای کمک آموزشی همچون نقاشی، بازی های کودکانه، عروسک گردانی و نمایش برای کودکان قصه های متفاوت و خلاقانه ای را بیان می کند.

همچنین خانه فرهنگ حکیمیه روز سه شنبه هفتم تیرماه ساعت 12:30 به منظور گسترش فرهنگ حلم، صبر، احترام، آرامش و مهربانی در روابط اجتماعی کارگاه روانشناسی را تحت عنوان "سایبان زندگی" برگزار خواهد کرد.

در این کارگاه آموزشی مهری رادسر، کارشناس برنامه در زمینه ارتقاء مهارت های ارتباطی و کنش های فردی بین اعضای خانواده، شیوه های کنترل خشم، کاهش استرس و اضطراب، بازی درمانی، بالابردن تمرکز ذهن و ..... مطالب ارزنده ای را برای حاضران بیان می کند.

گفتنی است؛ علاقه مندان برای حضور در کارگاه قصه گویی"به وقت قصه" می توانند به نشانی: لویزان، شیان، خیابان شعبانلو، بوستان سخندان، کتابخانه لویزان مراجعه کرده یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 22956968 تماس بگیرند و برای حضور در کارگاه آموزش "سایبان زندگی" به نشانی:تهرانپارس، شهرک حکیمیه، فاز یک بلوار نور، بوستان نور مراجعه کنند، یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 77305428 تماس حاصل فرمایند.

   

نظر شما