يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۱۱
کد خبر: ۱۲۷۲۵۶
|
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
به مناسبت هفته وحدت برنامه های متعددی از سوی فرهنگسرای سرو برنامه ریزی شده است.

به  گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، ؛ فرهنگسرای سرو به مناسبت هفته وحدت ویژه برنامه های فرهنگی هنری با هدف افزایش اتحاد، همدلی و ایجاد نشاط اجتماعی بین شهروندان برگزار می شود .

این برنامه شامل مهر نبی(ص) با اجرای مراسمی شامل مولودی خوانی، سخنرانی، ایستگاه نقاشی با کاربرگ، ایستگاه دست سازه های کاغذای، برگزاری مسابقه فرهنگی هنری به همراه جوایز، چهارشنبه 20مهرماه، ساعت 10 در مسجد الرحمان برگزار می شود.

از دیگر برنامه های هفته وحدت قصه خوانی با موضوع سبک و سیره حضرت رسول به همراه ایستگاه نقاشی ، بررسی اشعار مولانا در مدح و ثنای حضرت محمد(ص) ، کارگاه قصه گویی و تصویرسازی، نمایشگاه کتاب بوی گل محمدی آثاری با موضوع پیامبر اکرم صلی الله که به منظور شناخت بیشتر نبی مکرم اسلام و افزایش وحدت بین مسلمین اجرا می شود.

در ادامه برنامه ها اجرای برنامه مهر خاتم شامل اوریگامی، دل نوشته، نقاشی، توزیع غذای گرم و اجرای برنامه های شاد و متنوع در روستای ابراهیم آباد (روستاهای اطراف تهران)پنج شنبه 21مهرماه، ساعت 15 برگزار می کند.

علاقه مندان برای شرکت در این برنامه ها می توانند از تاریخ 17تا 21 مهرماه، به فرهنگسرای سرو واقع در خیابان ولیعصر(عج)، ضلع شمالی پارک ساعی، کوی ساعی یکم (انتهای ساعی دوم) مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر از برنامه های فرهنگی و هنری با تلفن گویای 88881879 تماس بگیرند.

نظر شما