يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۰۹
کد خبر: ۱۲۸۸۰۹
|
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
آغاز داوری اشعار ارسالی در فرهنگسرای خاتم(ص)
نشست‌های بررسی اشعار ارسالی به دبیرخانه نخستین سوگواره سراسری شعر اربعین با عنوان "عمود18" که همزمان با اربعین امسال در منطقه 18 آغاز به کار کرد، با ارزیابی بیش از 500 شعر در فرهنگسرای خاتم(ص) آغاز شده است.

نتایج سوگواره شعر عمود 18 در ایام فاطمیه اعلام می‌شودنشست‌های بررسی اشعار ارسالی به دبیرخانه نخستین سوگواره سراسری شعر اربعین با عنوان "عمود18" که همزمان با اربعین امسال در منطقه 18 آغاز به کار کرد، با ارزیابی بیش از 500 شعر در فرهنگسرای خاتم(ص) آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نام سوگواره با عنوان عمود 18 از نماد عمودهای مسیر راهپیمایی اربعین و هم‌چنین نام منطقه 18 گرفته شده است.

بر اساس این گزارش، آثار ارسالی در سه بخش شعر کلاسیک، شعر آزاد و شعر آذری داوری و همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه(س)، اسامی برگزیدگان هر سه بخش اعلام و طی مراسمی با اهدای تندیس، لوح تقدیر و جوایزی از آنان تجلیل خواهد شد.

نخستین سوگواره سراسری شعر اربعین با عنوان "عمود 18"، به همت معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 18 با همکاری فرهنگسرای خاتم(ص) و با مشارکت آموزش و پرورش منطقه و ناحیه مقاومت بسیج مسلم بن عقیل، برگزار می‌شود.

نتایج سوگواره شعر عمود 18 در ایام فاطمیه اعلام می‌شود

نتایج سوگواره شعر عمود 18 در ایام فاطمیه اعلام می‌شود

نظر شما