يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۰۷
کد خبر: ۱۲۹۲۰۵
|
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
فیلم سینمایی «حرف آخر» به کارگردانی ابراهیم شفیعی یکشنبه 11 دی ماه 1401 در فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن با حضور عوامل فیلم نقد و بررسی می‌شود.
نمایش و نقد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فیلم سینمایی «حرف آخر» ساخته‌ی ابراهیم شفیعی یکشنبه 11 دی ماه 1401 ساعت 18 در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن با حضور ابراهیم شفیعی نویسنده و کارگردان، ایوب آقاخانی بازیگر، سهیل محبی بازیگر، مونا کرمی بازیگر، کورش جاهد کارشناس سینما و جمعی دیگر از عوامل فیلم نقد و بررسی می‌شود.

این فیلم داستان قاضی دادگاهی است که حکم اعدام یک متهم را صادر کرده است اما بعد از صدور حکم به رای خود شک می‌کند و این مسئله باعث اتفاقات جدیدی می‌شود.

ایوب آقاخانی، شبنم قلی‌خانی، سهیل محبی، مونا کرمی، ثریا قاسمی، علیرضا استادی، علی باقری، حسن نجاریان، محمدعلی تقوی و هیلا اکرانی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

علاقمندان برای حضور در پانصد و شصت و ششمین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه کنند و یا با شماره‌های 20- 22872818 تماس بگیرند. همچنین برای رزرو صندلی نیز می‌توانند به سایت سینماتیکت مراجعه کنند.
نظر شما