سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۳۵
کد خبر: ۱۳۰۱۱۴
|
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲
فرهنگ‌سرای رضوان و سازمان بهشت حضرت زهرا سلام ا... علیها به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با برنامه‌های متنوع، میزبان خانواده‌های معظم شهدا، زائرین گلزار شهدا، دانش آموزان و ملت غیور و شهید پرور ایران اسلامی است.
برنامه‌های فرهنگسرای رضوان و سازمان بهشت حضرت زهرا سلام ا... علیها  به مناسبت دهه فجر
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، ویژه‌برنامه‌های ایام دهه فجر از ساعت 9 صبح روز ۱۲ بهمن‌ماه با برنامه "روایت پیروزی" به مناسبت سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره) توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محل جایگاه جلوس حضرت امام (ره) آغاز می‌شود و گروه سرود دانش‌آموزی میعاد به سرپرستی مجید حسنی در این برنامه چندین اجرای سرود مناسبتی خواهند داشت.  

"رادیو رضوان" نیز  از ساعت ۸:۳۰ در جوار جایگاه جلوس برنامه‌های خود را آغاز می‌کند و با شروع مراسم، در بخش جنبی فعالیت خواهد نمود که این برنامه با همکاری فرهنگ‌سرای رضوان و سازمان بهشت حضرت  زهرا سلام ا... علیها انجام می‌شود. رادیو رضوان در روزهای دیگر تا سالروز پیروزی انقلاب به پخش نواها و سرودهای انقلابی خواهد پرداخت.

فضاسازی متناسب با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در محل اجرای برنامه و فرهنگ‌سرا،  فعالیت ۱۶ ایستگاه فرهنگی و هنری از دیگر بخش‌های برنامه ۱۲ بهمن‌ماه است که شامل: ایستگاه اهدا خط نوشته با محتوای سالگرد پیروزی انقلاب، رادیو رضوان در دو بخش استیجی و ایستگاهی، ایستگاه نگاه گذر انقلاب با محتوای دستاوردهای انقلاب اسلامی، ایستگاه اکرام و محسنین با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)، مشاوره‌های مذهبی، اجتماعی، حقوقی و تحصیلی، نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی و قرآنی، دستاوردهای دانش آموزی، شهید شناسی، خادم الشهداء، مبادله کتاب، ایستگاه کودک و نوجوان با موضوع پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی،  ایستگاه طب اسلامی، ایستگاه صلواتی و کارگاه هنری است.

فرهنگسرای رضوان در تمام ایام مبارک دهه فجر میزبان گروه‌های دانش‌آموزی، ارگانها، نهادها با  اردوی نیم روزه "بهشت گردی" می‌باشد.

"من انقلابی‌ام" نمایشگاهی از مجموعه عکس، آثار عکاسان دوران انقلاب، متشکل از عکس‌های شاخص و به‌یادماندنی مقاطع مهم و تاریخی جریان انقلاب جهت بیان ابعاد انقلاب اسلامی در 20 قطعه ۵۰ در ۷۰ در نگارخانه فرهنگ‌سرای رضوان جهت بازدید عموم در ایام دهه فجر برپا می‌باشد.

"با قدوسیان" روایتی از سبک و سیره زندگی شهدا است که در قالب ویدئو کلیپ تولید می‌شود.

"پاتوق کتاب شهدایی" نیز معرفی کتابهای حوزه ایثار و شهادت است که در این ایام در قالب پوستر مجازی تولید و در صفحات مجازی بارگزاری خواهد شد.

دیدار با خانواده شهداء به منظور دلجویی و سرکشی به مناسبت این ایام با عنوان آسمانی ها برگزار خواهد شد. "سفیر همدلی" از دیگر برنامه های ایام دهه فجر انقلاب اسلامی است که در مدارس و مساجد به روایت سیره و سبک زندگی شهدا می‌پردازد.

مسابقه کتابخوانی سیره که از 3  بهمن آغاز شده و تا 20 بهمن ماه ادامه دارد  برگرفته از کتاب "چریک تنها" زندگی نامه و خاطرات روحانی مبارز شهید سید علی اندرزگو می‌باشد.

غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای انقلاب در رور پنج شنبه 13 بهمن ماه از ساعت 15 برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برنامه‌های فرهنگسرای رضوان می‌توانند با شماره تلفن: 55201531 تماس یا به پیام‌رسان بله به آدرس@rezvanfarhangsara  یا پیام‌رسان ایتا به نشانی @farhangsararezvan   مراجعه نمایند.
نظر شما