يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۲۳
کد خبر: ۱۳۰۸۵۸
|
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
فرهنگسرای رویش با مشارکت رادیو ورزش نمایش رادیویی " مشاور" را روز چهارشنبه 10 اسفندماه ساعت 10در سالن اجتماعات خانه فرهنگ مهرآباد به روی صحنه می برد.

اجرای نمایش رادیوییبه گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه9،نمایش رادیویی "مشاور" با مشارکت رادیو ورزش و با هدف آگاهی بخشی و آشنایی با ویژگی های خانواده سالم و بالنده و عوامل موثر درونی و بیرونی موثر بر آشفتگی در روابط زوجین به همت فرهنگسرای رویش برگزار می گردد.

نمایش رادیویی مشاور به نویسندگی اسماعیل پور و کارگردانی مریم باقری و با بازی میرنادر مظلومی ، بهداد قادری و حمید رضا نورایی با تمرکز بر رفتار های والدین در خانواده سالم و معرفی عوامل موثر بر تنش در روابط زوحین اجرا خواهد شد .

در این برنامه سیدمحمدمکی به عنوان کارشناس و روانشناس خانواده در خلال اجرای نمایش رادیویی به تحلیل و جمع بندی رفتارهای زوجین در مدل خانواده سالم می پردازد.

نمایش رایویی "مشاور" با حضور اعضای کانون های مردمی منطقه 9 ، مخاطبان نشست های چتر مشاوره روز چهارشنبه 10 اسفند از ساعت 10 در محل سالن آمفی تئاتر خانه فرهنگ مهرآباد به روی صحنه خواهد رفت .

شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به خانه فرهنگ مهرآباد واقع در مهرآباد جنوبی خیابان شهید گزل خو خیابان شهید اصفهانی مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 66620163تماس بگیرند.

نظر شما