يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۳۸
کد خبر: ۱۳۱۶۵۲
|
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
پایان دور مقدماتی مسابقات فوتسال جام رمضان در فرهنگسرای رسانه/
مهدی شکیبایی رئیس فرهنگسرای رسانه از اتمام دور مقدماتی مسابقات فوتسال جام رمضان خبر داد و گفت: حضور تیم‌هایی از موسسات تولیدی در این مسابقات با هدف تشویق آنان برای تحقق شعار امسال و توجه به مقوله مهم «رشد تولید» بود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، شکیبایی با اشاره به برگزاری این مسابقات در فرهنگسرای رسانه گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، مسابقات فوتسال با حضور تیم‌هایی از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه، پیشکسوتان رسانه و ورزش در فرهنگسرای رسانه برگزار شد.
 در این دوره از مسابقات، 29 تیم شرکت کردند که در مراحل مختلف به رقابت با یکدیگر پرداختند. وی اضافه کرد: برگزاری این مسابقات در فرهنگسرای رسانه فرصتی را فراهم کرد تا بتوانیم میزبان جمعی از اهالی فرهنگ و رسانه باشیم و بار دیگر آنها را گردهم جمع کنیم. دورهم جمع شدن رسانه‌های دیداری و شنیداری نه تنها باعث شد تا همکاران قدیمی رسانه‌ای دیداری تازه کنند، بلکه فضایی را فراهم کرد تا به تبادل اطلاعات و هم افزایی بپردازند.
شکیبایی بیان داشت: امسال سومین دوره از این مسابقات در فرهنگسرای رسانه برگزار شد و در سال‌های گذشته نیز پذیرای دو جام رمضان دیگر در فرهنگسرای رسانه بوده‌ایم. البته این دوره از مسابقات با حضور تیم‌های بیشتر و پرشورتر از دو دوره قبلی برگزار شد که جای خوشحالی دارد. 
پایان دور مقدماتی مسابقات فوتسال جام رمضان در فرهنگسرای رسانه/شکیبایی: حضور تیم‌هایی از موسسات تولیدی در جهت تحقق شعار امسال بود

رئیس فرهنگسرای رسانه با اشاره به حضور تیم‌هایی از موسسات تولیدی در این دوره از مسابقات گفت: طی فراخوانی که منتشر شد، تیم‌هایی از صنایع تولیدی کشور در این مسابقات شرکت کردند و خوشحالیم که توانستیم میزبان آنان باشیم. در سالی که توسط رهبر فرزانه انقلاب با عنوان «مهار تورم و رشد تولید» نامگذاری شده و همین موضوع اهمیت توجه به صنایع تولیدی در کشور را به ما نشان می‌دهد، حضور تیم‌هایی از این بخش، اتفاق خوبی برای این دوره از مسابقات فوتسال جام رمضان بود. شکیبایی خاطرنشان کرد: این اتفاق، فضایی را فراهم کرد تا ضمن ارج نهادن به صاحبان تولید، از همین ابتدای سال دلگرمی به آنان بدهیم که در سال 1402 با تمام توان دست به تولید زده و برای تحقق شعار سال و امر «رشد تولید» قدم بردارند. بدون شک ورزش به دلیل روح پاک آن می‌تواند گروه‌های مختلف را به یکدیگر پیوند داده و فضایی برای تعاملات مشترک را فراهم کند.
وی در پایان گفت: فرهنگسرای رسانه علاوه بر توجه به موضوع فرهنگ و هنر و رسانه که رسالت سازمانی و ماموریت این مرکز فرهنگی است، با توجه به امکاناتی که در اختیار دارد، توجه ویژه ای به مقوله ورزش داشته و همواره آماده برگزاری رویدادهای ورزشی در رشته‌های مختلف است. به یاری خداوند این مسابقات هر ساله با مشارکت مراکز دولتی و خصوصی در ماه مبارک رمضان یا دیگر مناسبت‌های مهم ملی و مذهبی در فرهنگسرای رسانه برگزار خواهد شد. 
انتهای پیام/
نظر شما